Friday, July 19, 2013

Kad Raya Dari ShidaR




Ini tahun kedua jijah dapat kad raya dari bestie ShidaR.. 
terima kasih shida kad raya special edition shida dah pon selamat sampai :)
seronok sangat dapat kenal shida seorang blogger yang sangat pemurah..
dah macam-macam hadiah shida bagi jijah.. terharu sangat!
even kenal dalam alam maya tetapi rasa macam dah kenal lama :)

tq shida atas kad raya yang di berikan..
bookmark tu pon comel semuanya..

hanya doa semoga shida di murahkan rezeki selalu..
tq so much my dear! 
semoga kita dapat bertemu bertentang mata suatu hari nanti.. InsyaAllah...



22 comments:

  1. singgah ptg sebelum berbuka..
    bestnye awal2 da dpt kad raya..

    ReplyDelete
  2. comel je kad raya shida tu :)

    ReplyDelete
  3. dear..beli kat sini...

    https://www.facebook.com/pages/Snow-Bear-Advanced-Breast-Pump/532600316782152?fref=ts

    amy beli online jgk..dia hantar dgn skynet..cepat..

    ReplyDelete
  4. @fairus mohamad noor hehe kan.. best! senang nak balas membalas..hee

    ReplyDelete
  5. @~AmyLiana86~ tq dear! jijah mmg nak beli breastpump ni..

    ReplyDelete
  6. wahhh awalnya dapat kad raya.. ;)

    ReplyDelete
  7. wah bagusnya zaman sekrang dh tak ramai yg anta kad raya kan huhu

    ReplyDelete
  8. @Chic Na hehe senang.. nnt posmen xmo terima dah..

    ReplyDelete
  9. @cha tapi kad raya tetap nostalgia kan..

    ReplyDelete
  10. belum dapat kad raya lagi...huhu

    ReplyDelete
  11. @Fienazzuki tak lama lagi dapat la tu..hee

    ReplyDelete
  12. cute je.. pandai shida design kan

    ReplyDelete
  13. kak shida lah blogger paling byk bg hadiah kt sy.. macam2 ade.. hehe

    ReplyDelete
  14. @aisya kan.. murah rezeki shida ni..

    ReplyDelete
  15. ayut dpt jugak!!hihihi :)

    ReplyDelete
  16. tq jiejah bt entri ini..tgkk punya bz skg baru nk terjah haihh..selamat hari raya dear..moga jiejah dan ank selamat bersalin, shida tunggu berita dari korang yer :)

    loveu :)

    ReplyDelete
  17. @Shida Radzuan selamat hari raya shida.. luv u too~~

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!