Bonus Penjawat Awam dan Pesara

by - 9:51:00 PM




Baru tadi kat berita tv3 dah di umumkan bonus untuk kakitangan awam dan pesara. Alhamdulilah even tak banyak macam tahun lepas yang dapat bonus setengah bulan gaji  tapi kira bersyukur la kerajaan nak bagi. Bonus ni akan masuk 31/7 nanti. tq PM!


Alhamdulillah kami suami isteri kerja kerajaan dapat bonus.. bonus ni pun simpan untuk buat majlis aqiqah anakanda yang bakal lahir nanti. bayangkan anak lelaki 2ekor kambing tu... sekor kambing pun dah mencecah RM1k.. takpe rezeki anakanda InsyaAllah sentiasa ada.. Amin...


tq PM! tq kerajaan Malaysia... 


You May Also Like

20 insan comel komen

  1. al-hamdulillah...akak td tak tgk berita..jd tak tau pkembangan..hehe..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...bolih menampung perbelanjaan raya nanti... semoga zizah juga selamat melahirkan nanti...aamiin

    ReplyDelete
  3. rezeki walaupun tak seperti yang dijangka.. tapi jadilah.. dripada tak ada langsung kan..

    ReplyDelete
  4. @Shizan Syafik yup..boleh la menampung perbelanjaan sikit2..

    ReplyDelete
  5. rezeki baby.. Alhamdulillah.. ;)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..rezki bulan pose ni...=)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. ada dari tiada..

    ReplyDelete
  8. jijah laki bini mmg keje gomen eh? wahh.. dpt la 1k bantuan tu kan.. alhamdulillah...deqla pun dpt..tp 500 je la.. hubby keje swasta..hihi.. hrp2 company dia pun bg jugak la.. ;p

    ReplyDelete
  9. @Deqla Manjew haah.. dapat la 1k laki bini..hee

    ReplyDelete
  10. rezeki kan..alhamdulillah...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!