Beckham Papar Foto Perut Victoria

12:30:00 PM 24 Comments A+ a-



David Beckham




SEBELUM ini, fashionista Victoria Beckham pernah menyatakan bahawa dia tidak ingin mengambil foto bogel ketika hamil seperti yang dilakukan oleh kebanyakan selebriti lain.
Bagaimanapun, suaminya, David Beckham tidak dapat menahan perasaannya untuk menunjukkan perut isterinya itu kepada umum.
Diam-diam pemain bola sepak LA Galaxy itu telah mengambil foto Victoria yang sedang berbikini dan memaparkannya menerusi akaun Facebook miliknya tanpa pengetahuan isterinya itu.

Foto Victoria yang diambil oleh Beckham.
"Saya ambil foto Victoria tanpa dia sedar. Saya kagum dengan tubuh badannya lebih-lebih lagi ketika dia sedang sarat mengandung. Saya harap dia tak marah," katanya.
Foto hitam putih itu menunjukkan bekas ahli kumpulan Spice Girls sedang mengenakan kain lebar menutup bahagian bikini dengan mengenakan cermin mata hitam.
Foto tersebut diambil Beckham beberapa hari selepas pengakuan Victoria yang enggan mengambil gambar bogel.


sumber: mStar

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

24 insan comel komen

Write insan comel komen
Fathiah Hamim
AUTHOR
7/09/2011 12:41 PM delete

tak da keje eh amek gamba perut

Reply
avatar
dilazfamily
AUTHOR
7/09/2011 12:45 PM delete

comel yer perut dia tu kan. teringin nak preggy kali kedua. jom vote qistina

Reply
avatar
Chempaka Sari
AUTHOR
7/09/2011 1:01 PM delete

hahha ada pulak lelaki yg macam tu... tak dapat menahan diri dari menyebarkan gambar tubuh isteri sbb cantik..

Reply
avatar
cik najihah
AUTHOR
7/09/2011 1:05 PM delete

bole plak main tayang2 huhu

Reply
avatar
Jiejah Gorjes
AUTHOR
7/09/2011 1:05 PM delete

kesian..suami sendiri sabotaj hehehe

Reply
avatar
Mrs.Yie
AUTHOR
7/09/2011 1:11 PM delete

comel..sweet couple..akak memang suka pasangan ni dari dulu lagi..hehe

Reply
avatar
Puanbee2
AUTHOR
7/09/2011 1:14 PM delete

mcm2 lah kalau dah sayang hehe

Reply
avatar
alif haris
AUTHOR
7/09/2011 2:05 PM delete

hahah .. perut jugak di gemarinye ..=,=

Reply
avatar
TYNTHA LANA
AUTHOR
7/09/2011 2:19 PM delete

alahai..cayang ngat beckham dgn victoria.. ^_^

Fathiah~ budaya org putih,hehe

Reply
avatar
wan9
AUTHOR
7/09/2011 2:24 PM delete

segan je tayang perut bini.. hahaha

Reply
avatar
7/09/2011 4:07 PM delete

alahai beckham ni, takder privacy lansung..semua nak tunjukk..oh tidak!...

Reply
avatar
fyna
AUTHOR
7/09/2011 7:25 PM delete

hurm...
macam-macam.
:)

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
7/09/2011 7:31 PM delete

tak nampak macam candid pon..hehe

Reply
avatar
Terbelog
AUTHOR
7/09/2011 8:35 PM delete

omputeh ni mcm2
kalo org malaya buat gamba perut cmni
ape jd he3

Reply
avatar
Bro ahmad
AUTHOR
7/09/2011 8:55 PM delete

perut itu seni xixixi
cantik la tuh...macam hitam je kulit victoria
seposen bagi salam kenal
baru first time masuk blog nih
langkah kanan XD

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
7/09/2011 10:19 PM delete

bagi depa semua tu perkara biasa...nak tangkap gamabr perut ,ke nak berbogel semua perkara biasa..lagipun si bekam ni memang jenis takut bini...hahaha

Reply
avatar
Che Sayzzuwan
AUTHOR
7/09/2011 10:49 PM delete

Hai u jom join my contest...=)

http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html

Reply
avatar
sLpmEpLz™
AUTHOR
7/10/2011 12:01 AM delete

bekem hensem spt dlu..

Reply
avatar
Nisa' Azman
AUTHOR
7/10/2011 1:44 AM delete

wah, bestnye.. cpat2 la Voctoria branak ye.. hehe..

Reply
avatar
onna
AUTHOR
8/17/2011 11:54 PM delete

sweet couple ^^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
8/18/2011 1:16 AM delete

onna: mereka couple yg paling best! beranak pon ramai..setia yg penting! hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!