Saturday, July 9, 2011

Beckham Papar Foto Perut Victoria



David Beckham




SEBELUM ini, fashionista Victoria Beckham pernah menyatakan bahawa dia tidak ingin mengambil foto bogel ketika hamil seperti yang dilakukan oleh kebanyakan selebriti lain.
Bagaimanapun, suaminya, David Beckham tidak dapat menahan perasaannya untuk menunjukkan perut isterinya itu kepada umum.
Diam-diam pemain bola sepak LA Galaxy itu telah mengambil foto Victoria yang sedang berbikini dan memaparkannya menerusi akaun Facebook miliknya tanpa pengetahuan isterinya itu.

Foto Victoria yang diambil oleh Beckham.
"Saya ambil foto Victoria tanpa dia sedar. Saya kagum dengan tubuh badannya lebih-lebih lagi ketika dia sedang sarat mengandung. Saya harap dia tak marah," katanya.
Foto hitam putih itu menunjukkan bekas ahli kumpulan Spice Girls sedang mengenakan kain lebar menutup bahagian bikini dengan mengenakan cermin mata hitam.
Foto tersebut diambil Beckham beberapa hari selepas pengakuan Victoria yang enggan mengambil gambar bogel.


sumber: mStar

24 comments:

  1. tak da keje eh amek gamba perut

    ReplyDelete
  2. comel yer perut dia tu kan. teringin nak preggy kali kedua. jom vote qistina

    ReplyDelete
  3. hahha ada pulak lelaki yg macam tu... tak dapat menahan diri dari menyebarkan gambar tubuh isteri sbb cantik..

    ReplyDelete
  4. bole plak main tayang2 huhu

    ReplyDelete
  5. kesian..suami sendiri sabotaj hehehe

    ReplyDelete
  6. comel..sweet couple..akak memang suka pasangan ni dari dulu lagi..hehe

    ReplyDelete
  7. mcm2 lah kalau dah sayang hehe

    ReplyDelete
  8. hahah .. perut jugak di gemarinye ..=,=

    ReplyDelete
  9. alahai..cayang ngat beckham dgn victoria.. ^_^

    Fathiah~ budaya org putih,hehe

    ReplyDelete
  10. segan je tayang perut bini.. hahaha

    ReplyDelete
  11. alahai beckham ni, takder privacy lansung..semua nak tunjukk..oh tidak!...

    ReplyDelete
  12. tak nampak macam candid pon..hehe

    ReplyDelete
  13. omputeh ni mcm2
    kalo org malaya buat gamba perut cmni
    ape jd he3

    ReplyDelete
  14. perut itu seni xixixi
    cantik la tuh...macam hitam je kulit victoria
    seposen bagi salam kenal
    baru first time masuk blog nih
    langkah kanan XD

    ReplyDelete
  15. bagi depa semua tu perkara biasa...nak tangkap gamabr perut ,ke nak berbogel semua perkara biasa..lagipun si bekam ni memang jenis takut bini...hahaha

    ReplyDelete
  16. Hai u jom join my contest...=)

    http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html

    ReplyDelete
  17. wah, bestnye.. cpat2 la Voctoria branak ye.. hehe..

    ReplyDelete
  18. onna: mereka couple yg paling best! beranak pon ramai..setia yg penting! hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!