Cek Nuffnang Pertama Dah Terima!

by - 10:00:00 AM









3hari lepas jijah dapat email daripada HSBC mengenai cek yang bakal jijah terima. Alhamdulilah ni cek pertama jijah setelah bergiat aktif dengan nuffnang selama 5 bulan sejak bulan 3 lalu. walau pon tak sehebat jumlah yang korang terima setiap bulan. tapi bagi jijah tetap bersyukur. Alhamdulilah. tenQ nuffnang.




dan Alhamdulilah penantian selama sebulan berakhir jugak apabila cek amaun nuffnang ni selamat jijah terima khamis lalu. jijah cashout pada 24 jun lalu dan kini betapa bahagianya dapat pegang cek ni. syukur! rezeki nak menyambut bulan ramadhan dan rezeki raya jijah nanti.


ini lah hasilnya selama 5bulan aktif dapat BE. jadi sekarang tak nampak lagi bila nak cashout kali kedua sebab BE lepas cashout tak masyuk pon dah jadi ME huhuhu -_- dan sampai sekarang takde BE baru yang muncul. huuuuuu :( yang ada hanyalah  iklan kempen CPC jer..


encik nuffnang jijah nak BE lagi!! satu pon jadik lah. hohoho tapi walau ape-ape pon jijah saaaaayang ketat-ketat kat encik nuffnang sebab sudi bagi jijah BE sebelum ni hingga dapat cek pertama ni! 


terima kasih encik nuffnang!! muaaaahhhh!!

selamat berpuasa ^^


p/s: macamner nak tunaikan dari cek ni. tak reti lah...huuuuuu :( nak kena pergi HSBC dulu untuk tunaikan ke. huhu

You May Also Like

16 insan comel komen

  1. huhu skurang2 nya dia da dpt be dri nuff..kter jgk yg x dpt2 lg..huhu

    ReplyDelete
  2. lepas ni boleh bagi duit raya. hehe

    ReplyDelete
  3. boleh la buat beli bju raya ye cik jiejah..

    ReplyDelete
  4. Tahniah jijah..
    bestnye, leh wat shuping raya..

    ReplyDelete
  5. dah dpt tu bila nak belanje aku ni.. kih kih kih

    ReplyDelete
  6. Ohhh...tunggu sebulan ek baru dapat cek tuh...br ayung tau..

    kena p bank in kan kat mana2 bank...tunggu 3 ari baru cek clear..:)

    ReplyDelete
  7. muiz ilusinasi; lor. try la tutorial yg jijah bg. byk tips nak dptkan BE


    terbelog; raya nnt yer. hehe


    MS; haha kalau tak cukup umor leh jugak bg. hehe


    dak eina; haah mmg pong. nak beli baju raya.brg raya. hehe


    cunndaa; boleh!! Alhamdulilah rezeki.

    ReplyDelete
  8. Baru 5 bulan masuk nuffnang dah dapat earning...
    BEST gilerrrr...

    Perkara yang Selalu Terlepas Pandang oleh Blogger

    ReplyDelete
  9. ari tuh syuk dapt cek dari public bank..rileks je syuk di bank in dalam cimb heheh..

    p/s: tanya la sapa2 heheh..kot2 HSBC boleh transfer dalam mana2 bank hehe

    ReplyDelete
  10. my name is mar; haha org lain sebulan dah dapat banyak yunk.. tu kumpul dr 5 bulan tu..

    ReplyDelete
  11. syuxer; ooo boleh eh..nnt jijah cuba masuk dlm CIMB dulu. boleh ke tak kuarkan..

    ReplyDelete
  12. boleh tebus dekat mane2 bank yg da ade akaun.. xkesah cimb,mayband,bsn sume boleh.. tadi cari kat google..

    ReplyDelete
  13. ta pham ar ngn nuffnang neyh..huwaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  14. prince aeril : oh yeker..kalau boleh ok la tu..ingatkan kena g HSBC je..huhuhu


    meow aizawa: ape yg tak paham dik?? akak byk totur nuffnang. nnt rajin belek2 k.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!