Anak Bercumbu Teman Lelaki Lembaga Hitam

9:00:00 AM 16 Comments A+ a-



Bongkar misteri ‘lembaga hitam’



Usaha seorang lelaki memasang kamera litar tertutup (CCTV) di seluruh rumah untuk menjejak ‘lembaga hitam’ yang sering dikesan di kawasan rumahnya membawa kepada penemuan mengejutkan kerana lembaga itu rupa-rupanya teman lelaki anaknya.

Malah, rakaman CCTV itu turut membuatkan dia menepuk dahi apabila memaparkan anak perempuannya berusia 16 tahun bercumbuan selepas teman lelakinya berusia 21 tahun menyelinap masuk ke bilik tanpa pengetahuan bapanya, kira-kira jam 10.30 malam kelmarin.

Sebelum ini, lelaki berkenaan dilapor memasang CCTV di seluruh rumahnya di Taman Sri Ehsan di sini, selepas bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga kerana menyangka rumahnya menjadi sasaran pencuri atau diganggu makhluk halus.

Beliau sering ternampak kelibat ‘lembaga hitam’ di kawasan rumahnya terutama ketika lewat malam sejak kira-kira sebulan lalu. Malam kelmarin ketika menonton televisyen di ruang tamu lelaki itu sekali lagi mengesan kelibat ‘lembaga hitam’ itu melintas di tingkap rumahnya.


Kesian bapanya..terang-terang anak buat maksiat dalam rumah. anak remaja sekarang susah betul nak bentuk. menakutkan!

 guys..need ur help please!
vote me please! tenQ u!!

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
Wen
AUTHOR
11/09/2011 9:05 AM delete

eeeeeeuuuwwwwwwwwwww kesian bapa tu....

Reply
avatar
azam
AUTHOR
11/09/2011 9:05 AM delete

ish....camni pun ada?

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
11/09/2011 9:14 AM delete

sedih dgn berita2 mcm ni.. risau pun ada sbb akk ada anak buah yg umur 14thn.. semoga dijauhkan dr kita semua hendaknya..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
11/09/2011 10:05 AM delete

MasyaAllah.. kesian dkt bapak dia.. mesti terkejut yg amat lah tu..

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
11/09/2011 10:12 AM delete

Kesian pada Ibu dan bapa... Semua ibu dan bapa(mungkin) mengharapkan yang terbaik pada anak-anak...

Reply
avatar
Munnafendy
AUTHOR
11/09/2011 10:33 AM delete

Ya Allah sedihnya...hancur hati mak bapak budak tu

*almk xdpt nk like la dear, fb blocked =(

Reply
avatar
Cikewi
AUTHOR
11/09/2011 10:49 AM delete

adoi.. beraninya budak2 zaman skrg.. nasib baik bapak dia brilliant. pasang CCTV. good job papa!

Reply
avatar
Cik Rose Cute
AUTHOR
11/09/2011 11:26 AM delete

bahaya betul sekarang....

Reply
avatar
mysara
AUTHOR
11/09/2011 11:58 AM delete

dlm umah sndri...
ish bdk2 skrg...

Reply
avatar
chiLleD...!!
AUTHOR
11/09/2011 12:04 PM delete

astaghfirullahalazim...

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/09/2011 1:27 PM delete

Nauzubillah kan....

Reply
avatar
♛RaRa♛
AUTHOR
11/09/2011 2:42 PM delete

keruntuhan akhlak dikalangan rmaja semakin mjadi-jadi-.-'

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/09/2011 6:48 PM delete

@♛RaRa♛ betol2..dalam rumah pon sanggup buat maksiat padahal ayah ade..hish2

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
11/09/2011 10:41 PM delete

nasib baik tak sakit jantung.
mas mula2 ingat betul2 la anak dia kizz lembaga..kikiki

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!