Sunday, November 13, 2011

Majlis Persandingan Dira Abu Zahar Hos Melodi & Helmi



Tarikh cantik pada 11.11.11 menjadi tarikh bersejarah buat pelakon yang kini juga sebagai pengacara Melodi iaitu Dira atau nama penuhnya Khaidhirah Abu Zahar kerana kini sudah sah bergelar isteri kepada pengarah fotografi Mohd. Helmi Mohd. Yusof atau Helmi dengan tiga kali lafaz.


Majlis resepsi bagi pihak perempuan ini diadakan di kediaman keluarga Dira. Resepsi sebelah pihak lelaki pula akan diadakan di Lanai@Matic, Jalan Ampang pada hari ini 13 November 2011.



Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi

maintain cantik Dira ni yer ^^

Foto Sanding Dira Abu Zahar & Helmi


Selamat Pengantin Baru Kak Dira & suami. Semoga kekal bahagia kali ini hingga akhir hayat.
Dira masih ada seri pengantin. tetap cantik ^_^


14 comments:

  1. cun gambar..ha,ah die muda lagi kan..nampak la serinye :)

    ReplyDelete
  2. sweet sangat,badan dira padan pakai apa pun kan?

    ReplyDelete
  3. cantiknya. nak kawin jugak :p

    ReplyDelete
  4. mmg cntik dia..

    xsbr tgk jijah lak!!

    ReplyDelete
  5. cantiknye gambar die..photographer sangat berbakat!jeles tgk gambar kawen org...but still dira ade seri >.<

    ReplyDelete
  6. cantikkk...mcm anak dara lagi ;)

    ReplyDelete
  7. cantik kan!! nak kawen jugak! hahaha

    ReplyDelete
  8. cantiknye blog zizah...design sendiri ker....

    ReplyDelete
  9. @MANZARINA eh tak la.. ni jijah tempah kat azhafizah.com. :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!