Tuesday, November 22, 2011

Lelaki musnahkan kereta dengan tangan kosong



AKSI seorang lelaki memusnahkan sebuah kereta dengan menggunakan tangan kosong.


Operasi meleraikan sebuah kereta biasanya dilakukan menggunakan jentera berat. Tetapi seorang pengamal seni mempertahankan diri berbuat demikian dengan menggunakan tangan kosong.

Lelaki berkenaan yang memakai pakaian karate melepaskan kemarahannya dengan mengoyak sebuah kereta sedan empat pintu dalam satu klip video yang disiarkan di laman perkongsian video YouTube.

Selepas berulang kali menendang kereta tersebut, dia kemudian meleraikan kenderaan itu dengan menggunakan tangannya.

Lelaki tersebut dipercayai mendapat inspirasi melakukan aksi ganas itu daripada permainan video popular, Super Street Fighter IV.

Permainan video itu menampilkan karakter bernama Ryu meremukkan sebuah kenderaan utiliti sukan (SUV) dengan menggunakan jurus seni mempertahankan diri dalam pusingan bonus dinamakan Car Crush. - Agensi


hish menakutkan jer pakai tangan je dah boleh koyak kereta tu. ilmu ape la yang di pakainya tu wei. hahaha

8 comments:

  1. fuyoo..boleh ganti badang ni...

    ReplyDelete
  2. seramnya, tak sangka pula. hebatt

    ReplyDelete
  3. hahaha
    ni ilmu jin nih.... xD

    ReplyDelete
  4. kuat nya lelaki ni.. bayangkan kalau dia pukul kita

    ReplyDelete
  5. huhuu.... dasatnye die ni. kalau pintu tkunci, senang2 je dia robohkan

    ReplyDelete
  6. tah ilmu ape la yg di pakainya kan..hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!