Ariel di penjara, Luna Maya cari kekasih baru

4:00:00 PM 7 Comments A+ a-



Vokalis kumpulan muzik Peterpan, Nazriel Irham atau Ariel Peterpan 30 tahun dikhabarkan sudah berpisah dengan Luna Maya. Sampai saat ini hubungan mereka masih belum jelas.

Ariel yang kini dipenjarakan di Rutan (tahanan) Kebon Baru, Bandung selama 3 tahun 6 bulan semenjak Januari 2011 sudah dua bulan tidak dilawati oleh Luna Maya. Biasanya Luna Maya akan menjengoknya hampir setiap minggu.

Menariknya, Ariel pemuzik, pelakon dan model ini berjaya mencipta single albumnya di dalam sel penjara itu. Single itu telah dilancarkan pada Oktober lalu yang berjudul ‘Dara’. Kononya khusus dibuat oleh Ariel untuk Luna.

Namun, Ariel membantahnya dan berkata lagu tersebut adalah untuk para peminatnya yang digelar – Sahabat Peterpan. Cerita lain pula, dikatakan yang Luna Maya sekarang sudah ada kekasih baru. Meskipun mahu merahsiakannya tetapi tetap dapat dihidu wartawan.

Kata Luna, lelaki itu merupakan orang seni sepertinya jua tetapi jauh lebih matang dan bijak. Bercakap tentang kisah cintanya yang lalu, dia cukup trauma dan mahu tidak mahu terlalu mendedahkan hubungan cinta barunya. So jelaslah hubungan dengan Ariel sudah berakhir.sumber


begitu mudahnya melupakan kisah silam dan cari kekasih baru kan. nape tak tunggu Ariel keluar penjara dan bahagia bersama-sama. hish hish hish. macam macam retis ni. huhuhu


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
kiz
AUTHOR
11/26/2011 4:26 PM delete

dah terang2 ada skandal pun laku lagi,,ahakss..

Reply
avatar
diana
AUTHOR
11/26/2011 4:53 PM delete

eii..
dah tungging tebalik sama2 senang2 je cari lain..tak de rasa malu ke??
huhu...

Reply
avatar
Cik Gee
AUTHOR
11/26/2011 5:53 PM delete

eee teruknya.. salah satu sebab ariel duk meringkuk dlm penjara tu sbb luna jugak. n luna cari org len? what the fish!

Reply
avatar
kak lang
AUTHOR
11/26/2011 6:44 PM delete

huhu tula dunia artis...

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
11/27/2011 12:10 AM delete

besala atis kan..petik cari ramai datang..huhu..yg kat penjara ni mane nak ingat dah..

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
11/27/2011 12:35 AM delete

dunia retis indonesi mmg cmni..hmm...

Reply
avatar
Eikyen
AUTHOR
11/27/2011 2:46 AM delete

erk ptot nyee jgn r crik boy laen .
senang ken luna 2 crik yg baru .
ariel pulak at pnjare ..
brrr .

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!