Tuesday, November 1, 2011

Hari Ni Hari Jadi Abg Navy!


Assalamualaikum..


HARI NI HARI JADI ABG NAVY!!
01.11.11


semalam daku menahan mengantok yang amat sangat semata-mata menunggu detik 12mn untuk mengucapkan SELAMAT HARI JADI kepada beliau! akhirnya daku berjaya juga jadi orang pertama yang mengucapkan SELAMAT HARI JADI! yabedabeduuu!!


walau kekasih hati sedang sibuk belajar sambil bekerja di Pangkalan Lumut sana, ia tidak menjadi penghalang untuk daku ucapkan selamat hari lahir kepada beliau! maka sempena dengan umurnya yang dah berganjak lagi satu angka kepada 23 hari ini daku mahu mengucapkan....


SELAMAT HARI JADI yang ke 23 ABANG!




HAPPY. BIRTHDAY.ABG NAVY!

SEMOGA.PANJANG.UMUR

DIMURAHKAN.REZEKI

DIPERMUDAHKAN. SEGALA. URUSAN. DUNIA. AKHIRAT!


oh abang! dah 23 tahun kamu ni! tak lama lagi awak bakal jadi suami. sila buat perangai macam suami orang oke. ahaaaaaaaakkss :p

walau kita berjauhan, daku mahu kamu tahu bahawa..

DAKU HANYA CINTA, SAYANG, DAN RINDU
PADA KAMU SEORANG, ABANG..



p/s entry jiwang sila muntah pink. kahkahkahkah~~



24 comments:

  1. ROMANTIKNYA..HEHEH..

    selamat hari lahir utk si dia yer..

    ReplyDelete
  2. amboi suweet nye die... hihi. wish happy birthday jugak kat abg navy :P

    ReplyDelete
  3. cakap kat dia,selamat hari jadi,moga dibanyakkan rezeki,amin :)

    ReplyDelete
  4. yee,befday buah hati cik jijah hari nii..Eh, bukan.. Bakal suami.. hik3..

    Selamat ari tua Encik Navy! :D

    ReplyDelete
  5. How Sweet!bday Abg Navy Jijah ye..
    "Selamat Hari kelahiran Abg Navy Jijah,Semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,selamat jadi suami kepada Cik jijah nanti..bakal ni bakal.."

    ReplyDelete
  6. hmm hepy bday utk abg navy tu.....hehe

    ReplyDelete
  7. @lynda ngehngehngeh terima kasih..jijah sampaikan yer..

    ReplyDelete
  8. @si robot comel Amin...banyak rezeki boleh cepat2 kawen kan..hehe

    ReplyDelete
  9. @Lea Isnawi maceh syg~ nnt jijah sampaikan :)

    ReplyDelete
  10. @Eza Boom Boom :) ehem ehem bakal suami tu..i like :P

    ReplyDelete
  11. @Azhafizah[フィザ] bakal ni bakal...InsyaAllah...doakan yg terbaik keh :)

    ReplyDelete
  12. wiwit jah...semoga kekal saaampai akhir hayat

    ReplyDelete
  13. amboi cik misi ni boleh tahan jiwang ye..haha..umo abang cikjijah same ngan wanie la :) cik jijah 24 kan?

    ReplyDelete
  14. @Wanie kahkahkah jijah 23 jugak la yunk! kita sebaya yer..wink wink :)

    ReplyDelete
  15. HB abg navy hahaha...wekksss muntah blue daku ekekeke ~_^

    ReplyDelete
  16. sweetnye...hehehe..

    semoga kak jijah & abg navy cepat tawen!! ngee~

    ReplyDelete
  17. @shida'R hahaha tiba ter blue kat sini yer..

    ReplyDelete
  18. @AmALiNa aFIqAh ngeeee~~ maceh yunk! Amin...luv u!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!