Wednesday, November 9, 2011

Pesta Liar Tarian Disko,Dangdut Malam Aidil Adha


‘Patpong mini’



Ketika takbir sempena Aidiladha dialunkan dari masjid berhampiran, sebuah asrama pekerja asing di Taman Bidara Permai, Pengkalan Balak dekat sini, bertukar menjadi ‘Patpong mini’ apabila lebih 300 pekerja asing berpesta dengan tarian mengiurkan dalam keadaan mabuk, Ahad lalu.

Sambil diiringi tarian gelek mengasyikkan daripada beberapa gadis genit yang berpakaian seksi, pekerja warga asing terbabit berhibur sakan tanpa menghiraukan sensitiviti masyarakat tempatan berhampiran asrama itu.

Pesta bermula jam 9.30 malam dipercayai dianjurkan beberapa pekerja warga asing di asrama pekerja itu. 

Asrama pekerja itu dihuni pekerja asing dari Indonesia, Nepal, Bangladesh dan Myanmar yang bekerja di sebuah kilang elektronik berhampiran.

Penghuni asrama terdiri daripada warga asing itu mengadakan pesta dengan tarian disko, dangdut dan techno dalam kawasan penempatan mereka tanpa menghormati alunan takbir raya, sekali gus mengganggu ketenteraman penduduk taman berkenaan.


bila warga asing mula buat macam negara sendiri! hancurrrrr!

guys..need ur help please!
vote me please! tenQ u!!

8 comments:

  1. cukup tak suka..

    makin semak dengan kdtgn mereka..

    ReplyDelete
  2. macam tak de keje dorang ni..dahlah menumpang buat hal pulak tu..haishh..nak kene halau ni

    ReplyDelete
  3. aduhhhh...apa sudah jadi neh.

    orang asing neh memang suka buat macam negara mereka kan..geleng2 kepala..ish...

    ReplyDelete
  4. kurang asam diorang nih semua...hmmmm~

    ReplyDelete
  5. Hish! tak tahu malu langsung...!!! dah datang negara orang...Tak hormat Langsung Orang sedang membaca takbir Raya...

    ReplyDelete
  6. klu kat bandar biase la dorg ni...
    mentang2 warga kota balik kg.

    ReplyDelete
  7. dah halau,datang balek. hishh

    akak, good luck ye contest! kalo boleh like banyak kali, dah lama saya like banyak2. hehe

    ReplyDelete
  8. anta balik je sng..duk ngara org bt mcm ngara sndri..ciss!!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!