Pesta Liar Tarian Disko,Dangdut Malam Aidil Adha

12:00:00 PM 8 Comments A+ a-


‘Patpong mini’



Ketika takbir sempena Aidiladha dialunkan dari masjid berhampiran, sebuah asrama pekerja asing di Taman Bidara Permai, Pengkalan Balak dekat sini, bertukar menjadi ‘Patpong mini’ apabila lebih 300 pekerja asing berpesta dengan tarian mengiurkan dalam keadaan mabuk, Ahad lalu.

Sambil diiringi tarian gelek mengasyikkan daripada beberapa gadis genit yang berpakaian seksi, pekerja warga asing terbabit berhibur sakan tanpa menghiraukan sensitiviti masyarakat tempatan berhampiran asrama itu.

Pesta bermula jam 9.30 malam dipercayai dianjurkan beberapa pekerja warga asing di asrama pekerja itu. 

Asrama pekerja itu dihuni pekerja asing dari Indonesia, Nepal, Bangladesh dan Myanmar yang bekerja di sebuah kilang elektronik berhampiran.

Penghuni asrama terdiri daripada warga asing itu mengadakan pesta dengan tarian disko, dangdut dan techno dalam kawasan penempatan mereka tanpa menghormati alunan takbir raya, sekali gus mengganggu ketenteraman penduduk taman berkenaan.


bila warga asing mula buat macam negara sendiri! hancurrrrr!

guys..need ur help please!
vote me please! tenQ u!!

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
11/09/2011 12:10 PM delete

cukup tak suka..

makin semak dengan kdtgn mereka..

Reply
avatar
11/09/2011 12:39 PM delete

macam tak de keje dorang ni..dahlah menumpang buat hal pulak tu..haishh..nak kene halau ni

Reply
avatar
11/09/2011 12:48 PM delete

aduhhhh...apa sudah jadi neh.

orang asing neh memang suka buat macam negara mereka kan..geleng2 kepala..ish...

Reply
avatar
Cik Muda Sae
AUTHOR
11/09/2011 12:51 PM delete

kurang asam diorang nih semua...hmmmm~

Reply
avatar
Cik Rose Cute
AUTHOR
11/09/2011 1:14 PM delete

Hish! tak tahu malu langsung...!!! dah datang negara orang...Tak hormat Langsung Orang sedang membaca takbir Raya...

Reply
avatar
Afiq Din
AUTHOR
11/09/2011 1:15 PM delete

klu kat bandar biase la dorg ni...
mentang2 warga kota balik kg.

Reply
avatar
Fathiah Hamim
AUTHOR
11/09/2011 1:57 PM delete

dah halau,datang balek. hishh

akak, good luck ye contest! kalo boleh like banyak kali, dah lama saya like banyak2. hehe

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
11/10/2011 1:30 AM delete

anta balik je sng..duk ngara org bt mcm ngara sndri..ciss!!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!