Papan Iklan Unik di London

2:01:00 PM 18 Comments A+ a-




LONDON – Para pengunjung sebuah pusat beli-belah di Britain kelmarin terkejut apabila melihat beberapa wanita menjadi model hidup di sebuah papan iklan di sini.

Sebuah akhbar melaporkan, papan iklan berkonsepkan seni timbul di pusat beli-belah Westfield, di sini menampilkan tiga model seksi yang menyamar menjadi patung.

Seorang model berambut perang duduk dalam keadaan separuh bogel di belakang segumpal awan dengan model kedua bergaya di belakang sebatang pokok.

Model ketiga yang berpakaian singkat duduk di atas buaian di tengah papan iklan tersebut. Mereka akan mengejutkan orang ramai dengan menggerakkan jari-jari kaki.

Trio berkenaan membantu kempen promosi losyen pelembap 24 jam Johnson & Johnson.


haha daku rasa kalau kat malaysia ni memang kena raba la model model tu. muahhaha^^ sebab ape. orang malaysia kan giler ***** opssss!!

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

18 insan comel komen

Write insan comel komen
11/23/2011 2:07 PM delete

haha,wat la kat Malaysia..mau kena cepuk!

Reply
avatar
11/23/2011 2:13 PM delete

kalo malaysia habis la kena diorang tu haha silap2 pengsan ;p

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
11/23/2011 2:22 PM delete

diaorang kreatif..

Reply
avatar
Ina Haireina
AUTHOR
11/23/2011 2:23 PM delete

waaa.. agak2nya berapa lama model2 tu kene dok kat situ... hehehhe....

Reply
avatar
cik ika
AUTHOR
11/23/2011 2:31 PM delete

jnji dwet masyukkk~~

Reply
avatar
ArulchelseA
AUTHOR
11/23/2011 2:53 PM delete

apa lagi ambik gmbar la.. kih kih kih

-kena raba ek..iklan ni tk leh smpai malam..esk blum tntu ada lg pmpuan tu..kih kih kih

Reply
avatar
mira maisara
AUTHOR
11/23/2011 3:00 PM delete

haha..betol tuh..kat malaysia ni banyak peraba..hoho

Reply
avatar
11/23/2011 3:01 PM delete

Ohsem!semart style iklan camni..3D gituuu

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
11/23/2011 5:14 PM delete

Tak ada ker gambar ? He..he..he..

Reply
avatar
Pondok Usang
AUTHOR
11/23/2011 5:58 PM delete

wahh.. betul ke idup tu.. hehe...

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/23/2011 6:48 PM delete

@ArulchelseA haha tu tak pasti la sampai bila die duk kat situ..ekek :P

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/23/2011 6:48 PM delete

@WuMing line slow gambar mesti tak keluar..hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/23/2011 6:49 PM delete

@Pondok Usang model betol punya! real..hehe

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
11/23/2011 7:49 PM delete

haha..promosi sakan, sampai letak model dekat papan iklan..

Reply
avatar
Katak Bulat
AUTHOR
11/23/2011 7:57 PM delete

boleh buat..tp letakkan model yang berbadan sasa siap berbulu kat kaki..kompom x der yg datang kacau

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
11/23/2011 9:26 PM delete

hehe..kalo kat mlysia siap la kene culik hehee,

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/24/2011 7:50 AM delete

@Katak Bulat kahkahkah tu nak iklan ape eh..dashing ke.pencukur bulu.. ngehnngehngeh :P

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
11/24/2011 7:51 AM delete

@shida'R kena culik bawak masuk bilik. kahkahkahkah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!