BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !

6:21:00 PM 10 Comments A+ a-


kali ni abg ben suh jadi budak-budak..
klik banner tu kalau nak jadi budak-budak gak..hahaha


Apa karektor kartun yang paling jijah minat...kenapa?


Jijah minat kartun DETECTIVE CONAN! 
yepi....sekecik-kecik dia tapi dia mempunyai akal pikiran yang sangat pintar
selain tu dia mampu menyelesaikan kes pembunuhan hingga selesai

Apakah kartun yang jijah tak minat langsung nak tengok..kenapa?


tak suke!! tak suke!! tak suka SINCHAN!! 
bila tengok macam orang bodoh jer..dah la suka menyusahkan mak dia..
pastu gatal pulak nak ngorat awek-awek cun padahal budak lagi tu..grr benci!
dia degil!

Jika jijah SUPERHERO, jijah akan jadi


yeah!! POPEYE the sailorman..bila popeye makan bayam je terus jadi kuat! 
tu yang suka kartun makan sayuran baik untuk kesihatan dan kuat.
lagi satu popeye kan tentera laut..i like! 
macam encik tentera laut daku lah..badan ketak-ketak dan kuat.
tak takut naik kapal dan menyelam...yehaaaaaa!!

best kan tengok kartun kita minat..bukan budak kecik je boleh tengok..kita yang dewasa ni pon boleh tau..
seronok boleh gelak senda mengisi masa lapang..
cayalah abg ben!

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
4/15/2011 6:48 PM delete

best2..nk join jugak ^^

Reply
avatar
NaZaTuL LyA
AUTHOR
4/15/2011 6:58 PM delete

hehehe..
jijah na jd popeye ye.. :)

Reply
avatar
MissNadh
AUTHOR
4/15/2011 7:09 PM delete

haha..tadi memula nak jadi bini popeye,pastu xjadi lah..best2,suke conan jgk..

Reply
avatar
4/15/2011 8:03 PM delete

wewwitt , akak , zana pun ta suke shin chan tp kan zana minat conan jugak tapi zana lagi minat maruko chan . haha . ^^

Reply
avatar
fashah84
AUTHOR
4/15/2011 11:11 PM delete

segmen ni buat rindu zaman kanak2 ler..;-)

Reply
avatar
Lulu caldina
AUTHOR
4/16/2011 12:26 AM delete

eheh, terasa seperti kanak-kanak riang kan bila buat segmen ni..

Reply
avatar
4/16/2011 12:38 AM delete

terbang dari blog abg Ben (:
*rinduuuuu zaman kanak kanak .

Reply
avatar
Wafiy Suzly
AUTHOR
4/16/2011 2:36 AM delete

datang dari blog ben ashaari, jemput singgah blog saya ye.. huhu, kartun memang susah nak dilupakan kan? harap boleh keep in touch in blog.

http://wafiysuzly.blogspot.com

Reply
avatar
4/16/2011 7:59 PM delete

singgah sni from blog abg ben :) bila tgok gmbar2 kartun ni, rindu pulak zaman kanak-kanak kan ^____^

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!