Biskut Moore

5:15:00 PM 4 Comments A+ a-

teringat masa zaman sekolah rendah 11 tahun yang lampau...biskut Moore wajib di beli setiap hari bila masuk sekolah..asal time makan kat kantin je beli...masa tu budak-budak sekolah lagi..memang suka sangat nak makan jajan...dulu harga 10sen tak silap daku..tu sebab boleh bantai beli banyak-banyak tanpa jemu..

selepas tamat belajar sekolah rendah mane ade lagi nak jumpa Biskut ni..sekolah menengah pon tak pernah daku nak cari biskut ni...5 tahun belajar sekolah menengah,selama itu jugak lah tak pernah lagi rasa biskut ni...kesian kan..tapi masa tu pon dah lupa dah tentang biskut ni..

kini terpandang kembali biskut Moore ni di jual..tanpa segan silu terus rembat lah..daku jumpa biskut ni pon kat kedai RM2..ok *sekali lagi daku suka barang murah* kat kedai tak jumpa wei..punya lah sentimental rupanya biskut ni...hehehe...nyummy..nyummy...sedapnya kan..bentuknya pon cantik di tambah pulak rasa yang sedap!! perghh!! tak cukup 1 kotak!


dalam kotak ni ade 10 pack kecil biskut Moore


comey kan bentuk dia..kenyang dah selamat masuk perut..hehehe

bye..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
4/12/2011 5:33 PM delete

sdapnye biskut. yummy^^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/12/2011 11:54 PM delete

@hajar azman
nyummy!! jemput makan....hehehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/12/2011 11:55 PM delete

@ardinihumaira nyumm..nyum...sedapnya...jgn jeles...hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!