Lidah oh Lidah

9:36:00 PM 4 Comments A+ a-

kalian..

dah 2 hari daku jarang nak bercakap banyak. bukan apa daku sekarang mengalami ulser kat lidah pulak. hari tu dalam entry Stomatitis daku mengalami ulser kat mulut. adoii!! sakitnya Allah je yang tahu pedihnya.. Nak bercakap sakit dah macam orang lidah pendek pulak. hahaha daku memang selalu kena ulser ni. nak tahu sebabnya sini lah pergi ke entry stomatitis.

culik kat gugel

salah satu faktor mungkin daku kurang minum air. ya daku mengaku...huhuhu kurang makan sayur dan buah! memang betul. wee~

nak baik kena kumur air garam!! 
ohhhhhh tidakkkkkkk!! daku tak sanggup! lagi sakit tu tau!

harap-harap cepat baik. sekarang daku nak minum air banyak banyak [ cheesee kek tol bila sakit baru nak terhegih-hegih minum air huhuhu ] makan air dan sayur la lepas ni. wee~~



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
4/27/2011 9:43 PM delete

aku pun penah kene dulu..
mmg pedih komo guna garam..
meraung siap haha
hope well soon amin

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/27/2011 10:15 PM delete

@far8 budak baik ~ huhu sakit la yunk...maceh2..harap2 cepat sihat..

Reply
avatar
4/28/2011 4:28 AM delete

minum air bebanyak ye ^__^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/28/2011 9:42 AM delete

@ardini humaira~ baik kak..nak minum air byk2...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!