Wednesday, April 27, 2011

Lidah oh Lidah

kalian..

dah 2 hari daku jarang nak bercakap banyak. bukan apa daku sekarang mengalami ulser kat lidah pulak. hari tu dalam entry Stomatitis daku mengalami ulser kat mulut. adoii!! sakitnya Allah je yang tahu pedihnya.. Nak bercakap sakit dah macam orang lidah pendek pulak. hahaha daku memang selalu kena ulser ni. nak tahu sebabnya sini lah pergi ke entry stomatitis.

culik kat gugel

salah satu faktor mungkin daku kurang minum air. ya daku mengaku...huhuhu kurang makan sayur dan buah! memang betul. wee~

nak baik kena kumur air garam!! 
ohhhhhh tidakkkkkkk!! daku tak sanggup! lagi sakit tu tau!

harap-harap cepat baik. sekarang daku nak minum air banyak banyak [ cheesee kek tol bila sakit baru nak terhegih-hegih minum air huhuhu ] makan air dan sayur la lepas ni. wee~~



4 comments:

  1. aku pun penah kene dulu..
    mmg pedih komo guna garam..
    meraung siap haha
    hope well soon amin

    ReplyDelete
  2. @far8 budak baik ~ huhu sakit la yunk...maceh2..harap2 cepat sihat..

    ReplyDelete
  3. @ardini humaira~ baik kak..nak minum air byk2...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!