Pening bila pikir pasal kahwin??

8:30:00 PM 5 Comments A+ a-


Kahwin!! fuh yoo!! 1 "ayat senang" yang semua orang suka cakap kan..
Siapa lah yang tak mengimpikan berkahwin dengan insan di cintai dan disayangi..ececeh 
yang boleh menjaga kita sehidup semati.. 
Memang lah nak kahwin cepat apatah lagi kini dah bekerja 
dan dah lama berkawan dengan si dia kan..

Tapi ingat nak kahwin ni senang ke?? Banyak benda yang perlu kita uruskan! Bagi mereka yang bakal mendirikan rumahtangga, tentunya 1001 perkara dan perasaan yang bermain dalam diri. Banyak benda nak kena fikir dalam membuat persiapan menjelang majlis perkahwinan.


Soal wang cukup ke tak, barangan hantaran,
katering, khemah, ujian HIV, urusan di pejabat
Tok Kadi la, dan macam-macam lagi.


Memang pening kan :-( adoi...tu pasal la tak kahwin-kahwin lagik..huhu
Tapi, usah pening-pening lagi ya kalian-kalian..
Kini dunia kan dah moden.
Segala maklumat hanya boleh di dapati di 'hujung jari' sahaja untuk selesaikan masalah kekusutan fikiran dalam merancang majlis perkahwinan tu.

kalian boleh memiliki Ebook Perancangan Perkahwinan ni dengan membelinya di sini lengkap kerana ia ada 

menyediakan carta bajet yang boleh menguruskan belanjawan kahwin kalian. 
checklist sebelum,semasa dan selepas kahwin kemudian disediakan jugak 
borang-borang yang berkaitan,
panduan mengisi borang perkahwinan
senarai jurunikah
perancangan sebelum majlis
perancangan acara bersanding dan persalinan
perancangan bulan madu
dll

so macamaner?? berminat tak??

kalian boleh tempah segera sebelum harga di naikkan sebelum 1 Mei 2011..
harga nya RM30!! kalau tak harganya RM80 tau sebelum ni!!

RM30 je!!




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

5 insan comel komen

Write insan comel komen
4/14/2011 8:39 PM delete

wewiitt ! macam da nak kawen je kak . haha . ^^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/14/2011 8:50 PM delete

nurul syazana noorhijas hehehe tunggu sampai masanya nanti...weee~~

Reply
avatar
4/14/2011 11:04 PM delete

kawen jangan lupa jemput k.

hehe~~nak jugak merasa nasik minyak blogger...eh ade ker? hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/14/2011 11:37 PM delete

siti nurul ain InsyaAllah jemput punya..nasi minyka blogger?? xde tu..hehe ala kawin pon bukan dengan blogger pon..hehe

Reply
avatar
dyana
AUTHOR
4/17/2011 4:45 PM delete

perghh,,kwen...smga kwen yee..huhu.dh generate,den dia akn kua no yg dia nak kua.jadi,cmna nk tau pemenang?sblm 2 kna bg no siap2 untk yg join 2 ke?
kak,sory ye sy byk tya.sy nk bljr.huhu.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!