Bikin Panas je Photobucket ni tau!

11:30:00 PM 7 Comments A+ a-


daku ingat blog daku je jadi camni..rupa-rupanya ramai blogger lain pun merungut..cis! bikin panas je dengan photobucket ni tau...buruk dah jadinya..


photobucket daku terletak kat shoutbox tu..kenapa eh jadi camtu?? pelik lah..camner nak pulih kembali ni..huhu... naseb baik daku guna 1 je photobucket kat shoutbox tu..lau banyak huduh lagi lah blog daku ni...
kalau kalian perasan pitca kat shoutbox daku tu adalah gambar princess Aurora..bila jadi camni..pitca photobucket yang huduh tu lah kuar....huhuhu

malas nak layan...

tadaaaaaa :)

p/s: 1 je pon..huhuhu

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
Shaherah
AUTHOR
4/12/2011 11:50 PM delete

shera terus pakai imageshack.. geram jek tgk photobucket tu.. >.<"

Reply
avatar
annenyss
AUTHOR
4/12/2011 11:52 PM delete

guna image hosting lain.hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/12/2011 11:57 PM delete

tak tahu...camner nak guna yang lain..huhu

Reply
avatar
GeminiGurlz
AUTHOR
4/13/2011 2:24 AM delete

cik ziezah... bawak bersabar.... hehe

Reply
avatar
4/13/2011 6:55 AM delete

huhu ~
kite senasib lahh . .
dahh cam burok ann blog jadi nyee . .

: MRS LAT (:

Reply
avatar
4/13/2011 8:18 AM delete

hehehehe tukar piccy baru ye syg...

Reply
avatar
EZAD [M.X]
AUTHOR
4/13/2011 10:05 PM delete

senyum...^_^
kite bako je photobuck tu...hehehehe
jom bace http://ezadmaximummx.blogspot.com/2011/04/percuban-terbaru.html

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!