Wednesday, October 12, 2011

Kisah Lawak Isteri Maknyah



Suami: tak rugi abg kahwin syg nie.
Isteri: yeke abg? Kenapa?
Suami: yela, badan gebu, mantap laig tu.
Isteri: nakal la abg nie.
Suami: tapi yang gambar macho nie siapa? Bapa syg? Abg syg? Bf syg? Oooo syg curang sama abg ya!!!
Isteri: bu bu bukan abg. Jangan cakap begitu
Suami: habis ini gambar siapa?!!
Isteri: ini gambar syg sebelum operate.
Suami: hahhhhhh *@/?!!.... ..*#+



google

hahahaha.........|◔◡◉|........




18 comments:

  1. ashraf muslim tu kan? HAHAH

    ReplyDelete
  2. adoi..mcm2 hal la..kasihan lakinye..hahahha

    ReplyDelete
  3. hahaha..cik jijah ni pandai buat lawak..

    ReplyDelete
  4. hahahahah...kelako kelako lah.... Maknyah ni memang cun dri pmpuan sbnr...klh pmpuan sejati..mereka lbih lmbut dri kite..XD...

    ReplyDelete
  5. hehhee..serius lawak..kalo la dapat mcm ni xtau la naseb badan la..hahaa..

    ReplyDelete
  6. kahkahkahkah dulu tak tanya identiti sbenar kan da amik maknyah.. lalala :P

    ReplyDelete
  7. haha.. pic ats tu mcm asyraf muslim je.. hik3

    ReplyDelete
  8. haha . lawak la . . sian laki die ye . hee :)

    ReplyDelete
  9. memang ashraf muslim pon. cantik kan kan..hehe :p

    ReplyDelete
  10. operasi sukses..bolehlah istri dia nih ikut mis kecantikan di Thailand.

    ReplyDelete
  11. kahkahkah berlawan pedangla gamaknya!!haha

    ReplyDelete
  12. haha tak sanggup kalau macam tu jadinya . cerai >,<

    ReplyDelete
  13. terkena yang tiruan..hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum... Hai Blogger Hebat!
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini...
Korang Komen Jijah, Jijah Akan Komen Blog Korang Pula Yer.

Tq

Copyright © ♥Cik Azizah♥ Designed by azhafizah.com