Lelaki berhubungan seks dengan keldai

5:00:00 PM 10 Comments A+ a-



HARARE: Seorang lelaki Zimbabwe memberitahu mahkamah, pelacur yang dilanggannya tiba-tiba bertukar menjadi keldai.

Walaupun begitu, lelaki terbabit berkata, dia kini benar-benar jatuh hati kepada haiwan berkenaan.

Akhbar The Herald semalam melaporkan, Sunday Moyo juga berpendapat dirinya seekor keldai.

“Saya tak pasti apa berlaku selepas meninggalkan bar, tetapi saya benar-benar mencintai keldai itu,” katanya.

Moyo, 28, ditahan di bandar Zvishavane, 300 kilometer di selatan Harare, pada Ahad lalu, dan dituduh melakukan hubungan seks dengan keldai.

Menurut Moyo, dia membayar AS$25 (RM78) untuk mendapatkan khidmat pelacur terbabit.

Bagaimanapun, dia terkejut keesokan harinya apabila orang ramai menuduhnya bersenggama dengan seekor keldai.

Hakim kemudian mengarahkan Moyo dihantar menjalani pemeriksaan mental.




hahaha tak paham aku. boleh pulak berhubungan seks dengan keldai.. eeeeeee menakutkan jer..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
10/27/2011 5:04 PM delete

uit..ade lak cmtu..geli mak nok..hakhak..

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
10/27/2011 7:25 PM delete

hahaha..betul ke die cakap ni..langgan keldai ngaku je la..:D

Reply
avatar
10/27/2011 10:26 PM delete

bertukar jadi keldai?macam pelik je..keldai jadian ke?

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
10/27/2011 10:57 PM delete

gile ape..eeeeee....na'uzubillah!

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/27/2011 10:58 PM delete

@Azhafizah[フィザ] entah. macam pelik. lagipun die mental tu..hahaha

Reply
avatar
lynda
AUTHOR
10/27/2011 11:15 PM delete

bahaya sangat aih sys !haha...ngan keldai pon jadi .

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
10/28/2011 12:41 AM delete

luar ngara je suka wat prgai bukan2 jiejah..dorg ni len hormonnye..sbb mkn mmg xpntg huhuhu..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/28/2011 1:08 AM delete

@shida'R betol shida betol! makan xde pantang tu pasal nafsu lain macam je. hahaha

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!