Thursday, October 27, 2011

Lelaki berhubungan seks dengan keldai



HARARE: Seorang lelaki Zimbabwe memberitahu mahkamah, pelacur yang dilanggannya tiba-tiba bertukar menjadi keldai.

Walaupun begitu, lelaki terbabit berkata, dia kini benar-benar jatuh hati kepada haiwan berkenaan.

Akhbar The Herald semalam melaporkan, Sunday Moyo juga berpendapat dirinya seekor keldai.

“Saya tak pasti apa berlaku selepas meninggalkan bar, tetapi saya benar-benar mencintai keldai itu,” katanya.

Moyo, 28, ditahan di bandar Zvishavane, 300 kilometer di selatan Harare, pada Ahad lalu, dan dituduh melakukan hubungan seks dengan keldai.

Menurut Moyo, dia membayar AS$25 (RM78) untuk mendapatkan khidmat pelacur terbabit.

Bagaimanapun, dia terkejut keesokan harinya apabila orang ramai menuduhnya bersenggama dengan seekor keldai.

Hakim kemudian mengarahkan Moyo dihantar menjalani pemeriksaan mental.




hahaha tak paham aku. boleh pulak berhubungan seks dengan keldai.. eeeeeee menakutkan jer..

10 comments:

  1. uit..ade lak cmtu..geli mak nok..hakhak..

    ReplyDelete
  2. hahaha..betul ke die cakap ni..langgan keldai ngaku je la..:D

    ReplyDelete
  3. bertukar jadi keldai?macam pelik je..keldai jadian ke?

    ReplyDelete
  4. gile ape..eeeeee....na'uzubillah!

    ReplyDelete
  5. @Azhafizah[フィザ] entah. macam pelik. lagipun die mental tu..hahaha

    ReplyDelete
  6. bahaya sangat aih sys !haha...ngan keldai pon jadi .

    ReplyDelete
  7. luar ngara je suka wat prgai bukan2 jiejah..dorg ni len hormonnye..sbb mkn mmg xpntg huhuhu..

    ReplyDelete
  8. @shida'R betol shida betol! makan xde pantang tu pasal nafsu lain macam je. hahaha

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!