Friday, October 28, 2011

Gambar Terbaru Anak Dr Sheikh Muszaphar Sophea Isabella



Semua sedia maklum kan yang Datuk Dr Sheikh Muszaphar menerima kedatangan orang baru pada 21 julai lalu macam dalam entry ini .Bayi sulung beliau Sophea Isabella di lahirkan melalui kaedah bersalin dalam air seperti dalam entry sini.

gambar anak sheikh muszaphar

kini bayi mereka sudah menjangkau usia hampir 4bulan rasanya. serius bertambah berat, comel dan mesti genius anak beliau ni. 


gambar anak sheikh muszaphar
alololo cumel jer. tengok la baju dia. hehe

gambar anak sheikh muszaphar
peh amik kau! senang kendong anak sebelah tangan je kau!
gambar anak sheikh muszaphar

bapa maskulin. memang penyayang sungguh Datuk Dr Sheikh ini kan. bestnya.


Semoga kehadiran anak sulung mereka ni akan menceriakan lagi hidup mereka berdua. 
anak pasangan doktor mesti comey dan sihat kan..


28 comments:

  1. wahh,,comel sungguh anknya..bapaknye pon gantang...hehehhe

    ReplyDelete
  2. Fuh...anak angkasawan....

    ReplyDelete
  3. comelnye... geram tengok.. huhu

    ReplyDelete
  4. warghhh.comel anak beliau rase nak geget pp die..nak jugak photoshoot camtu nanti..

    p/s:sudah tentu sophea bijak nanti.kan

    ReplyDelete
  5. sgt2 cute!!

    suka budak2..

    leh gomoi!!

    ReplyDelete
  6. comel sangat baby neh..:)..

    ReplyDelete
  7. hehehe- sekali tgk cm remi ishak kan? hehe...ke mate sy je? hihihi

    ReplyDelete
  8. comelllll mase lahir tu, mata sebelah tutup..hehe

    rambut cacak sakan kot..kahkahkah

    ReplyDelete
  9. comey ahh anak dia..ingat lelaki rupanya girl

    ReplyDelete
  10. ni baby girl ea? mcm baby boy tgk rambut dia. hehe

    ReplyDelete
  11. jahhh..bg kt aku laki mcm ni jah.. haha~

    ReplyDelete
  12. jahhh..bg kt aku laki mcm ni jah.. haha~

    ReplyDelete
  13. perrgggghhhhh, comel sangat!! rasa nak geget2 jer..

    ReplyDelete
  14. bapak comel, anak pung comel. ngehngeh :)

    ReplyDelete
  15. ikut muka emak dia! hihi..comel...

    ReplyDelete
  16. aaaaaaaaaaaaaaaaa..nk jugak..

    *imean pegang..hahaha

    ReplyDelete
  17. comelnye..rambut dia sgt lebat..geram tgk.. ;)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!