Kisah Lawak

11:14:00 PM 10 Comments A+ a-



Lawak 1 

Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami :: Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah.. 

Lawak 2 

Pada satu petang, si ibu membawa anaknye berusia 4 thn bersiar2 menaiki kete. Dlm perjalanan si ibu membunyikan hon.
Anak : Naper ibu bunyikan hon & saper org tu?
Ibu : Tu sedara kiter, kenalah hormat.
Dlm perjalanan mereka seterusnya mereka terserempak dgn seekor lembu yg nak melintas lalu si ibu membunyikan hon.
Anak : Itupun sedara kiter jugak ke? 

Lawak 3 

Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ????? 

Lawak 4 

Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk........ Benci ......... 

Lawak 5 

3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut
tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga !!! 

Lawak 6 

Ada 3 sekawan bernama Gaduh, Gila & Bendul. Ditakdirkan Gaduh hilang. Bendul pun membuat laporan polis.
Bendul : Encik, I nak cari Gaduh.
Polis : Isk.. apa?? U ni Gila ke ?
Bendul : Uik mana Encik tahu kawan I Gila ?
Polis : Adoi. apa la si Bendul ni nak ?
Bendul : I mmg Bendul. Tapi saya nak cari Gaduh !
Polis : .@% 

Lawak 7 

Dalam kebun ada bermacam buah, tiba2 kebun tu terbakar; semua buah2an
musnah kecuali 2 buah je yang terselamat.. buah ape ek?
1. buah cempedak = diluar pagar
2. buah keranji = didalam perahu,dah dibawa belayar... jgn marah haaaa....

peace :p

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
afzalsukasuki
AUTHOR
10/02/2011 11:21 PM delete

hehe trimas2.dapatla berak dengan hati yang gembira.hahaha :D

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
10/02/2011 11:49 PM delete

HAHAHAHA...lawak la jijah..den nk gelak je ni. hilang stress tgk entry memeh td.. haha

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
10/02/2011 11:57 PM delete

hehee..terbaik lawak2 mcm bca ujang je ^_^

Reply
avatar
Roti Telur
AUTHOR
10/03/2011 12:24 AM delete

lawak 2 tu bongok betul anak dia..hahaha..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/03/2011 12:33 AM delete

kahkahkah sempoi kan..ni la entry org malas macam den ni..tp leh la gelak2..hahaha

Reply
avatar
10/03/2011 1:00 AM delete

baguslah jijah lawak ni berjaya buatkan fiza ilang ngantok ni..kah kah kah..opsss...kene gelak sopan..hihihi

Reply
avatar
sab
AUTHOR
10/03/2011 1:48 AM delete

hihi..tergelak saya bace ^^

Reply
avatar
10/03/2011 3:06 AM delete

klakar laa jumpa en3 cmni awal2 pagi, hukk...

Reply
avatar
AYuNG
AUTHOR
10/03/2011 7:56 AM delete

haha~~mana dapat nih?
lawok2..:)

Reply
avatar
uncle hyree
AUTHOR
10/03/2011 8:35 AM delete

uncle pun ada buku sedih gak..sentiasa sedih time awal bulan jer ceria hahahaha

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!