Thursday, October 20, 2011

Seksa Buah Zakar Terlalu Besar






LAS VEGAS: Seorang lelaki Nevada, Wesley Warren Jr, memerlukan RM3 juta bagi membolehkannya menjalani pembedahan membetulkan buah zakarnya yang besar melampau.

Selama ini, lelaki berusia 47 tahun itu hanya mendiamkan penderitaannya, namun semalam dia membuat rayuan terbuka bagi membolehkan pembedahan dijalankan dan mampu menjalani hidup seperti biasa.

Warren memiliki buah zakar seberat 44.5 kilogram.Disebabkan pembesaran melampau pada buah zakarnya, Warren tidak boleh memakai seluar, selain terpaksa bergantung kepada pemakanan antibiotik dan ubat setiap hari.

Apabila keluar rumah, Warren perlu mengenakan seluar besar yang diubah suai.

Katanya, bukan mudah bergerak dari satu tempat ke tempat lain dengan keadaannya begitu.


cuak daku wei buah zakar terlalu besar. ngeri je. hohoho Lunch nanti jijah belanja pizza ye. hehe ^^

20 comments:

  1. kesian sangta.. pasti dia susah nak baut apa pun benda. bersyukurlah dengan nikmat yang kita ada

    ReplyDelete
  2. mak tuan! tuuu dia... sy punya berat pun baru 42kg.....sian dia

    ReplyDelete
  3. zakar besar?leh buat bantal pelok tu jijah.kahkahkah

    ReplyDelete
  4. takut tengok lah sys.huhu

    ReplyDelete
  5. uihh..seram la pulok.. ^_^

    ReplyDelete
  6. kesiannya dia..susah nak begerak

    ReplyDelete
  7. mak ai bosar lakkk..cian dia kan susah nak jln..kena kangkang gitu :)

    ReplyDelete
  8. Ya Allah..siannyer dier....nauzubillah..

    ReplyDelete
  9. wah tu dah kira penyakit bukan kelebihan

    ReplyDelete
  10. simpati dengan dia.. harap dia dapat jalani kehidupan yg sempurna lepas ni

    ReplyDelete
  11. kesian dia kan..nak wt pembedahan je pon dah RM3 juta..mahal giler...pelik la cmner leh jadi gitu tah...emm

    ReplyDelete
  12. ouch.. sian dia. huhu... dugaan buat beliau. semuanya ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  13. Kesiannya... mesti masalah kehidupan harian dia..

    Harapharap dia berjaya mendapat bantuan secepat mungkin...

    ReplyDelete
  14. cian n simpati kat die.. hope ada la dermawan yang sudi taja pembedahan beliau kn

    ReplyDelete
  15. hohoho..buah zakar die berat dari berat wanie ok..dasat2..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!