Sazzy Falak Bangga Susukan Kembarnya

10:00:00 AM 15 Comments A+ a-





Sejak memiliki kembar ni memang semakin cantik sazzy falak kan. badan nya seperti anak dara dulu. lagipon sazzy falak ni kecik juga orangnya kan. suke tengok comel je.

Si comel yang diberi nama Imaan Lily dan Tiara Rose bertuah kerana dikurniakan ibu dan ayah yang amat menyayangi mereka sepenuh hati. Kehadiran mereka memang tepat pada masa apabila Sazzy dan Nazril sememangnya sedang mendambakan kelahiran anak.

Sejak awal kehamilan lagi, Sazzy sudah merancang untuk menyusukan anak-anak kembarnya secara eksklusif. Melihat sendiri stok susu perahan yang memenuhi peti sejuk besar di kediamannya, memang benarlah dia serius dalam bab menyusukan anak.

Apatah lagi dirinya juga dikelilingi oleh rakan-rakan selebriti yang turut menyokong penyusuan susu ibu seperti rakan niaganya Aishah Sinclair.

Namun dia puas dapat memberikan makanan awal terbaik untuk si kembar kesayangan keluarga. Rasa berbaloi melaburkan sejumlah wang yang besar untuk membeli pam payu dara terbaik di pasaran.

Jika boleh menurut Sazzy, dia mahu menyusukan Imaan dan Tiara sehingga dua tahun tetapi jika tidak dapat, tempoh setahun lebih pun sudah memadai.

Baginya tiada alasan dari seorang ibu untuk tidak memberikan susu ibu kepada anak mereka. Yang penting ibu harus bijak mengatur masa dan dapatkan sokongan daripada ibu-ibu lain yang turut menyusukan anak sebagai motivasi.

Apa yang diharapkan sokongan dan dorongan daripada suami dan keluarga akan berterusan bagi menjayakan penyusuan secara eksklusif.







Baguslah ada artis menyokong penyusuan susu ibu sepenuhnya. kenapa tidak kita susukan anak dengan susu ibu juga?. so support lah Susu Ibu Pilihan Terbaik! wah teringin nak anak kembar jugak! muahaha ^^

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

15 insan comel komen

Write insan comel komen
10/24/2011 10:12 AM delete

sgt comel mereka semua!!

wah..feeling..heheh..

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
10/24/2011 10:27 AM delete

skrg ni makin ramai yg tau ttg kebaikan BF.. baguslah kan..

Reply
avatar
Nonie
AUTHOR
10/24/2011 10:51 AM delete

bestnya dpt ank kembar.....
nk baby kembar jgk...hehe^_^

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
10/24/2011 11:14 AM delete

shida sokong hehe..alhmudllah jiejah tukr BG blh bca entri dgn baik hehe..

prob msh xsetel huhu..

Reply
avatar
Niza Romli
AUTHOR
10/24/2011 11:15 AM delete

teringin anak kembaq mcm depa!! :)

Reply
avatar
10/24/2011 1:48 PM delete

comel anak die kan..sonok ade kembar.dynaz pun amalkan penyusuan ibu ni kan..kagum lah

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/24/2011 5:04 PM delete

nak anak kembar jugak!! seronoknya.jaga sekali gus..hehe

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
10/24/2011 5:52 PM delete

Dulu masa dia kahwin.... 2-3 hari jugak laa WuMing makan tak kenyang-kenyang, mandi tak kering-kering dan tidur tak bangun-bangun....

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
10/24/2011 9:57 PM delete

wah bestnya dia ada anak kembar...

Reply
avatar
zana
AUTHOR
10/24/2011 10:49 PM delete

susu ibu.adalah susu terbaik!!!

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
10/24/2011 11:51 PM delete

dari dulu mas kalau nak kawin mesti berangan nak anak kembar.suka sangat.lagi2 mas ada adik sepupu kembar sepasang n anak sepupu kembar sepasang jgak..tapi family ckp biasa biasa je kalau leh coz senang jaga.hu3..arap2 nak kembar gak! ha3

Reply
avatar
Suara Hati
AUTHOR
10/24/2011 11:56 PM delete

wahhh...bestnye...itah pon nak anak kembar....hhehehe

Reply
avatar
Izzan
AUTHOR
10/25/2011 8:31 AM delete

best nyer anak kembar.....he he he.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!