Model Pertama Malaysia Bogel di Majalah F***

11:30:00 PM 27 Comments A+ a-





Mungkin tajuk di atas membuat anda tertanya-tanya siapakah yang dimaksudkan itu dan di mana dia menjadi model bogel negara yang pertama?

Oklah, namanya ialah Christy Yow yang berasal dari Ipoh, Perak.

Sebelum ini dia merupakan model untuk jenama pakaian Crocodile.

Mula menjadi model pada usia 19 tahun ketika mengikuti jurusan penyiaran di Kolej Tuanku Abdul Rahman.

“Ada rakan-rakan bertanya jika saya berminat menjadi model ketika itu, saya fikir mengapa tidak kerana itu cara untuk seorang pelajar mendapat wang tambahan.

“Namun saya tidak menjangkakan akan menjadi model sepenuh masa. Saya ingat saya akan lebih banyak berkerja di belakang tabir memandangkan saya adalah pelajar bidang penyiaran,” katanya dipetik media baru-baru ini.

Christy asalnya ke Singapura untuk menjadi pramugari Penerbangan Singapura tetapi gagal dalam pusingan pertama lagi.

Dia berbogel untuk majalah F*** (Film, Fame & Frank) di negara berkenaan.

Dia dikenali dengan nama samaran 36C Christy, sempena saiz dadanya yang besar.

Christy juga dilabel sebagai bakal menjadi simbol seks Asia yang baru.

Setakat ini dia juga sudah berlakon tiga buah filem di republik itu dan dikatakan antara pelakon pilihan untuk membawa watak Rose Chan dalam filem arahan pengarah Singapura, Eric Khoo.

Rose Chan adalah penari bogel pertama di negara ini dan negara jiran pada tahun 50-an hingga 70-an.




adeh nak bogel bogel kat Singapore lah jangan bawak busuk nama Malaysia!
 buat malu Malaysia je jika dikatakan negara simbol seks di Asia! Nauzubillah~~

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

27 insan comel komen

Write insan comel komen
NOVA
AUTHOR
10/23/2011 1:24 PM delete

terbaik bak hang.... huhuhu

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
10/23/2011 2:23 PM delete

lor memalukan ipoh je budak ni..
nasib bukan simbol seks malaysia..huhu

Reply
avatar
10/23/2011 2:23 PM delete

semata2 kerana duet sanggup buat ape saje..buat malu m'sia je..xyah jaja name malaysia tu kan..

Reply
avatar
YNA
AUTHOR
10/23/2011 2:25 PM delete

nasib baik bukan melayu :(

Reply
avatar
cik bulan
AUTHOR
10/23/2011 2:34 PM delete

eeeeeeeeeeee...gelinya dengaq..satgi dok penuh plak kes baby terbuang lagi sbb dok ada majalah cenggini..=_=''

Reply
avatar
AININ SURAYA
AUTHOR
10/23/2011 2:35 PM delete

belakon pun dapat watak yang erkkkk =.='

Reply
avatar
DianaAzis
AUTHOR
10/23/2011 2:52 PM delete

Adeh..kesian nya dia ni..tak dapat jadi pramugari, jadi model yang camni pun jadi kan..adeh, malu...

Reply
avatar
Pondok Usang
AUTHOR
10/23/2011 3:42 PM delete

ini model yg rasmi... yg tak rasmi bukan yg pertama kan..?

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/23/2011 3:45 PM delete

Pondok Usang: yang tak rasmi berlambak kan. tapi tak di tonjolkan je..hehe

Reply
avatar
Den
AUTHOR
10/23/2011 4:09 PM delete

ish..ish..ish..ish..

Reply
avatar
Cik Eliza
AUTHOR
10/23/2011 4:29 PM delete

memalukan! phuihhh!

Reply
avatar
Bluewendy
AUTHOR
10/23/2011 5:32 PM delete

macam2..nasib bek lah cina..klu melayu..mau aku bakorr aje budak tuh..hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/23/2011 5:50 PM delete

Bluewendy: jom kita bakoooorr je..hahaha

Reply
avatar
myn :)
AUTHOR
10/23/2011 6:11 PM delete

hahaha, gila lah !

Reply
avatar
Farhana Jafri
AUTHOR
10/23/2011 6:50 PM delete

nsib cina.. xde la nk melenting sngat.. klau melayu islam mmng rase nak sepak 18 je...

Reply
avatar
sis92
AUTHOR
10/24/2011 12:48 AM delete

wuu ada baca jugak dekat roti telor..
bangga plak tu dengan saiz dada dia
hampeh :(

Reply
avatar
10/24/2011 1:19 AM delete

36c?biar betul?cam bohong jer..buat malu malaysia

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/24/2011 2:02 AM delete

Pendamba Mawar: 36c saiz dada tu! peh...hahhaha wat malu malaysia je kan..kan negara lain tanya asal mane. malaysia! adeh malu2..

Reply
avatar
10/24/2011 9:32 AM delete

mujur dia bukan Islam. kalo dia orang Islam nak p pulas tlinga da tadi

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
10/24/2011 11:15 AM delete

jiejah mcm2 lah 36 c pon jd sebutan ekekkee :P

Reply
avatar
10/24/2011 4:47 PM delete

erk..ipoh perak tu..huahua..xkenal!

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
10/24/2011 5:56 PM delete

He..he..he..


Layannn...besar ker 36... tak arif bab ini...

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/26/2011 5:46 PM delete

@WuMing tah tak tahu..kecik o besar kot. kahkahkahkah

Reply
avatar
Syieda_Joy™
AUTHOR
10/26/2011 5:52 PM delete

aduhhhh...Malaysia pulak di jaja..hurmmmm... xnak!!!

Reply
avatar
Ku Azhar
AUTHOR
10/26/2011 5:56 PM delete

malu la malaysia cmnie..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
10/26/2011 6:08 PM delete

@Ku Azhar tu la kalau die nak bogel kat asia mmg malu la nama malaysia..huhu

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
10/26/2011 6:20 PM delete

tak per cina tapi dia da bawak nama malaysia tu

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!