1st time ade banner sendiri setelah 1 tahun blogging!

6:31:00 PM 4 Comments A+ a-



Assalamualaikum kalian :0

Selamat petang!

Cik jijah terharu sangat-sangat!

Alhamdulilah,

ade jugak pereka designer jijah yang tak bertauliah sudi buatkan jijah banner!

sumpah! sangat sweet! ikhlas dari lubuk hati kecil ini!

banner ni di cipta khas untuk jijah dari

sebelum ni MAS jugak telah buatkan jijah header yang jijah pakai sekarang ni..



cantik sangat-sangat kan..kan..kan..

Pesanan buat MAS,
MAS tak terbalas lah jasa baik MAS buatkan cik jijah ni header dan banner!
asyik mintak je kan..pasni tak nak mintak lagi lah! kesian kat MAS..huhuhu
terima kasih yang tak terhingga! semoga kamu dimurahkan lagi rezeki...

pada sesiapa di luar sana,




Tarikh Tutup 12 Mac 2011



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
sab
AUTHOR
3/01/2011 7:03 PM delete

wah! untung la kan..ade banner sendiri. hihi

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/01/2011 7:07 PM delete

sab~ suke2 boleh lah...nak ade banner pon saja2...hehehe

Reply
avatar
apleous25
AUTHOR
3/01/2011 10:08 PM delete

omeynyee banner :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!