Kenapa couple suka pakai baju yang sama...

by - 2:33:00 PM



Kenapa couple suka pakai baju yang sama..


kredit LINK


1. biar orang tahu yang mereka tu couple..bila pakai baju yang sama sudah pasti orang akan kata oh tu awek die...die pakwe awek tu la...ngeee

2. barulah orang kata mereka sehati sejiwa..pakai baju pun nak sama..sedondon la katakan

3. jangan berani mengorat tau! nanti ada yang kena kejar gan pasangan kekasih tu..kan dia dah pakai baju yang sama..takkan tak paham kot..

4. wah...baru lah nampak cantik,sehati sejiwa,sedondon..kau lah kekasih awal dan akhir..chewah

5. tulisan kat baju tu kan mengatakan mereka saling menyayangi,saling mencintai..biar orang baca...hahhaha

6. nak kasi kalian jeles,cemburu,geram,menyampah pon ada kan...lalalala
sebab mungkin kalian nak jugak...hahaha

7. baju tu cantik!! geramnya tengok!

8. dah memang hakikat kalau pasangan mesti nak je ade benda yang sama..saling melengkapi..

9. bila keluar boleh lah berjanji pakai baju yang sama..tak dapat baju yang sama warna baju pun memainkan peranan jugak kan..tak payah nak sebijik baju tu..warna yang sama pun orang dah nampak awak tu couple...hahaha

10. masa untuk mengambil gambar la wei....boleh buat photoshoot ke pakai baju yang sama kan lebih menarik...ambil gambar banyak2 boleh jadikan kenangan...




ok tadaaaaaa :P


You May Also Like

8 insan comel komen

  1. ieka
    sokong kan...macam tu la kita nak pasangan kita pon sama...hehehe

    ReplyDelete
  2. dulu2 boleh la, skang dh tuo xda makna nya lagik dah..hehe:D

    ReplyDelete
  3. ayung
    hahaha betul2...kang tua2 buang tabiat...tapi kan lagi tua lagi kena romantik...kang da dpt...sume hilang...hahaha

    ReplyDelete
  4. cntiknya

    tapi setakat ni byk juga baju yg sama.
    tp nak pakai sama tu mmg cik abe pikir sploh kali la. hahaa

    ReplyDelete
  5. @QasehnyaRania hahaha takpe lain lelaki lain ragamnya..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!