jijah dapat set eksklusif setem kapal selam navy!!!

12:03:00 PM 6 Comments A+ a-


jijah seronok sangat-sangat! Alhamdulilah....ada jugak rezeki jijah dapat set eksklusif setem kenangan kapal selam KD Tunku Abdul Rahman...sumpah seronok!! sebab dah lama sangat nak barangan yang berkaitan dengan Navy atau TLDM atau ATM!
akhirnya dapat jugak! Syukur! jijah join GA sis CCK[ Corat Coret Key Pho Chee ] yang menawarkan setem eksklusif ni..

setem ni edisi terhad tau! bukan boleh main beli-beli kat luar tu..tu sebab jijah beriya sangat nak setem ni..almaklum lah my hubby kan Encik Tentera Laut.. tapi nak mintak dengan dia..punya lah susah.,...hehehe maaf yer abg...ngeeee :P

Ya Allah smartnya muka buku gambar kapal selam ni! 
teringin nak tengok dekat-dekat tapi bila lah si Dia nak bawak daku ni...huhu
kan kapal tu ade kat Teluk Sepanggar tempat dia bekerja sekarang...



inilah set setem yang jijah dapat!
jijah tak nak guna! nak simpan jer...sayang ooo...
 memang setem ni eksklusif sangat2 yang boleh dijadikan kenangan!

terbaik lah sis Key Pho Chee bagi kat jijah!
harap-harap encik Tentera Laut tak jeles...ekeke :P

one 1,
tak lama lagi encik Tentera Laut jijah nak balik semenanjung,..
tapi tak pasti sama ada dia akan balik kekal keje kat semenanjung atau
berkursus saja untuk sementara kat sini..
harap-harap sangat dia balik terus kat LUMUT..

p/s : boleh kawin cepat lau dia balik semenanjung..ekekeke :P

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

6 insan comel komen

Write insan comel komen
Cik Azizah
AUTHOR
3/25/2011 12:13 PM delete

cik diba~


hahaha...tak leh...syg woo...hehehe
gurau jer....nak simpan buat kenangan...

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/25/2011 1:24 PM delete

nak sangat ke?? mintak kat akak key po chee.....hehhee

Reply
avatar
annenyss
AUTHOR
3/27/2011 9:30 PM delete

nak ! HAHA congrats :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/27/2011 9:40 PM delete

anne~ mekasih anne...lamanya anne mendiamkan diri...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!