Sunday, March 6, 2011

Terharu! dapat bakal mertua yang baik!


Assalamualaikum kalian :)

tadi petang ada jemputan rumah kahwin
rumah mak sedara aka sepupu my hubby
tapi sayang la hubby tak dapat cuti pon..
xpe lah xpenting pon kan.. ekeke

nak di jadikan citer jumpa lah bakal mertua di sana
memang layan TERBAIK la katakan!
sampai bagi banyak doorgift...hehehe
mak daku saja je usik
kalau ade lauk lebih kasi la sikit
ekekeke
mak mertua pon jawab ok nanti hantar!
daku punya lah malu mak daku cakap camtu!
yelah malu je nak mintak-mintak lauk orang...hahaha
ok dah!
daku keje syif petang tadi..
memang tak dapat nak duduk lama-lama kat sana..
jadi sampai balik mak hubby iringi kami

tiba-tiba balik jam 9.30 pm ni
ade lauk kenduri kahwin!
SAH! memang sah mesti mertua bagi!

gler terharu beb!!
sanggup betul mertua bagi lauk bukan kepunyaannya
dan hantar ke rumah daku!!

mak daku cakap mak saja je nak uji
betul ke dia nak bagi kan..
so dah memang betul mertua bagi lauk tu dan hantar rumah!

maknanya di sini...
family mertua memang baik dan langsung tak berkira!
memang boleh di buat mertua..ekekeke
dan daku boleh dijadikan menantu dorang lah
sila jangan muntah yer...hehehe

ok daaaa...

silalah layan gambar ni yer..


gambar kat Pangkalan TLDM Lumut jumpa hubby


2 comments:


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!