Thursday, March 31, 2011

Celoteh pagi...


bangun pagi gosok gigi...
guna codomo lion..
gigi sihat wajah seri...
lalalalala

hahahaha
sape yang agak-agak tak gosok gigi tu cepat-cepat gosok!!
hish......habis berbau dah mulut tu...hahaha
kalau orang mejauhkan diri dari kalian tu..
inilah petanda yang nafas kalian tu berbau...hikhik
nak tahu tips untuk menghilangkan nafas berbau..leh baca kat sini...
sekiranya gigi kalian sihat tapi nafas berbau jugak boleh amalkan petuanya di sini..

Alhamdulilah dah tamat dah berlalu syif malam...letihnya...malam yang amat panjang...
mengantuk betul lah..Syukur la sepanjang malam minggu terakhir bulan 3 ni tak de ape2 yang berlaku..semua berjalan dengan lancar.. tak lupa juga kanak-kanak yang menangis tengah malam...oppppppppss...bukan nampak tuttttttt tapi tak nak makan ubat sebenarnya....hehe biasalah kan..budak-budak...

emm lagi tu ape lah sebab kita malas kan...mungkin kita dah selesa kot dengan cara kita..jadi kita bergantung pada seseorang untuk melakukan sesuatu untuk kita..kalian boleh baca di sini juga tau..
Oleh itu, ubahlah sikap kita..mulakan bersikap kepada sikap yang membina....

Selamat Beramal


p/s : daku nak tdoo...mengantuk giler-giler ni... bubye...

0 insan comel komen:

Post a Comment


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!