Saturday, March 19, 2011

Rahsia bantal tidur kalian!



Semalam kita tahu firasat bagaimana cara tidur kita...dalam ENTRY ini...
malam ini sebelum tidur mari daku kongsikan firasat di sebalik bantal tidur kalian..


1. Memeluk Bantal 

- Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2. Menggunakan Banyak Bantal

 - Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3. Tidur Dengan Satu Bantal 

- Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4. Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki 

- Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dengan orang ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita-cita. Mereka tidak  suka berusaha.

5. Tidur Tanpa Bantal 

- Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.









10 comments:

  1. sy suka peluk bantal..
    auw.. romantiknya.. heheh..

    ReplyDelete
  2. owah solihin....lelaki pon suka peluk bantal! cayalah! ingat perempuan je...ngeeee

    mesti kalau dah kawin ni nak peluk bini je...romantik gitu
    ekekeke :P

    ReplyDelete
  3. abc suka peluk bantal and banyak sgt bantal.. selesa macam tu. ^^v

    ReplyDelete
  4. atiey .. 1 , 2 dan 4 . hehee

    ReplyDelete
  5. banyak bantal maknanye kurang berkeyakinan.... cam salah jerk fakta tu... huhuh :)

    ReplyDelete
  6. sye tdur hnye gne 1 bntal jew=)

    ReplyDelete
  7. kalau yang suka tidur duduk?

    ReplyDelete
  8. klo orang jepang ato cina ato korea itu yg suka pake bantal kotak2 kayaknya keras banget yah?

    ReplyDelete
  9. aii...cmner ea
    den suker peluk bantal..hidup x tenang kowt x der menda nk di peluk,,hahah

    suka tidur ngn bnyk bntal
    klu blie nk lebih dari 5 bntal,baru seronok

    dan mesti somtime akan letak bantal bwh kaki...
    dah bnyk bntal,so mcm2 lar gelagat nyer,,gagag


    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!