Saturday, March 26, 2011

Kopi Kluang RailCoffee sah ada gelatin BABI




Sebuah kedai kopi popular di Johor yang beroperasi sejak kira-kira 70 tahun lalu dan dikunjungi lebih 80 peratus pelanggan beragama Islam rupa-rupanya menghidangkan kopi bercampur gelatin babi.
Perkara menjijikkan itu terbongkar selepas Jabatan Agama Johor (JAJ) menjalankan pemeriksaan terhadap premis itu berikutan aduan orang ramai.


kopi kluang railcoffee


kredit : rohaizad.com


dalam harian metro juga sudah mengeluarkan berita ni... dan memang tak syak lagi, kopi Kluang RailCofee yang di dakwa ada gelatin babi memang benar sekali dan sudah pasti haram untuk di minum!



semoga kita lebih berhati-hati minum kopi selepas ni...dan lebih baik minum kopi buatan sendiri jer di rumah...ok..

4 comments:

  1. weeeeeeewittttttttt..

    nsib baik saya tk suka kopi.. ;D

    ReplyDelete
  2. @arryani... hehehe sebbek kan....takut lah..tak pasal2 minum kopi haram!

    ReplyDelete
  3. ishhh takutnyee, da laaa klau pgi johor msti breakfast kt sane sbb sdp sgt

    ReplyDelete
  4. @aliana~ yeker yunk..alamak! dah makan tu macamana pulak...haram! wuaaa..takut!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!