Penduduk di Labuan,Sabah di nasihati berhati-hati

10:51:00 PM 3 Comments A+ a-

NONE












Penduduk di Labuan dan Sabah dinasihati supaya menjauhi pesisir pantai berikutan laut bergelora dan paras air laut lebih tinggi daripada yang dijangka bermula 6 petang tadi hingga tengah malam ini.

Jabatan Metereologi dalam satu kenyataan hari ini berkata ini dijangka berlaku ekoran gempa bumi kuat yang melanda Jepun tengah hari tadi.

Katanya satu gempa bumi bermagnitud 8.8 pada skala Richter telah berlaku di Pantai Honshu, Jepun pada 1.46 petang, 4,434 kilometer dari timur laut Kudat, Sabah. Bagaimana setakat ini, tiada amaran tsunami dikeluarkan kepada negara ini. - Bernama

Di sebelah pantai timur Semenanjung di khabarkan juga... tindakan berjaga-jaga juga telah diambil oleh pihak berkuasa. Mereka yang tinggal di pesisir pantai timur semenanjung juga di arah berjaga-jaga.


p/s : harap-harap Encik Tentera Laut selamat di Pangkalan Teluk Sepanggar Kota Kinabalu hendaknya!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

3 insan comel komen

Write insan comel komen
ecadwinkyasha
AUTHOR
3/11/2011 11:43 PM delete

hohoho...ne lah pasalnya.syok2 tengok movie kwn eca dpt panggilan dri kakak dia suh balik rumah cepat.terpaksa habis je movie,balik rumah...tak sempat nak shopping g.huhu

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/12/2011 12:07 AM delete

eca~ hish jangan eca! bek duk umah je..takut kat luar macam2...kat dalam atleast ade family lagi lau ape2 hal...takut tau! semoga eca dan family selamat ya kat sabah tu..

Reply
avatar
nur
AUTHOR
3/12/2011 12:16 AM delete

take care..
Jemput join GIVEAWAY :ALL IN ONE

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!