Tuesday, March 22, 2011

Kursus Orientasi dan jumpa bestfriend lama!


hari ni tak bertugas di wad
tapi pergi 
Kursus Orientasi Pegawai Lantikan Baru 
kat Hotel GSV Port Dickson

satu hari bermula jam 8am-5pm
selamat dah.. abis kursus!
best!!
 tapi biasa lah petang-petang mesti mata dah kuyu mengantuk! hahaha
kalian pon mesti cam tu kan..hehhee

Alhamdulilah dah 7 bulan daku menjawat jawatan dalam perkhidmatan awam 
sebagai seorang anggota kesihatan..
tak sabar rasanya pula bila tahu diri akan di CONFIRM kan dalam jawatan..hehe

dengar kata setahun paling lama pon untuk di sahkan jawatan 3 tahun!
mak ai lamanya! tak dapat nak beli rumah...hehhee

kebetulan semasa Kursus daku terjumpa dengan kawan baik semasa student dulu!
dah lama tak bersua sejak konvo bulan 10 lalu
inilah dikatakan jodoh...
dorang berkhidmat sebagai Jururawat  macam daku jugak tapi di Klinik Kesihatan Rembau
tapi akhirnya berjumpa jugak di kursus ni
anjuran Jabatan Kesihatan Negeri..N9
Alhamdulilah...


sayang mereka ketat-ketat :)




ok tadaaaa... :)

4 comments:

  1. gmba lastu tuh cun la...nak ngorat buleh...ehhe:D

    ReplyDelete
  2. hahahaha.........boleh2.single but not available..hehhee

    ReplyDelete
  3. haha..pose je ye kamu! tapi klo dgr org m'bebel mmg ngntuk..huargh..

    http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/03/contest-kami-fotogenik.html

    ada contest!

    ReplyDelete
  4. @mr vampire

    hehehe nanti jijah join contest tu..nak cari gambar fotogenik banyak2 ni untuk dpertaruhkan...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!