Sunday, August 14, 2011

Bersahur di Ranjang!



‘Bersahur’  di ranjang



Memalukan apabila ramai lelaki hidung belang, termasuk berusia emas, terperangkap dengan pakej ‘dangdut sampai sahur’ di sebuah kelab dangdut terkenal di ibu kota hingga sanggup mengabaikan tanggungjawab sebagai ketua keluarga dan lelaki Islam pada bulan mulia ini.


Nyata lelaki terbabit longlai dengan tarikan istimewa di kelab itu. Keadaan itu tidak mengejutkan kerana hanya dengan bayaran RM40 sejam, pelanggan bukan saja boleh mendapatkan khidmat pelayan pelanggan (GRO) ‘bergetah’ sebagai teman berhibur, malah menemani mereka bersahur dan di bilik tidur.


Dibuka seawal jam 9 malam, pelanggan boleh menempah mana-mana 20 pelayan yang sedia menemani hingga ke pagi. Layanan diberi juga terserah kepada pelanggan, sama ada ingin berhibur di bilik karaoke atau menjadi teman menari dangdut sampai ke pagi.


Berdasarkan perbualan bersama seorang pelayan, dia bersetuju dibawa ke mana saja destinasi diingini, asalkan pelanggan sanggup menanti sehingga tamat waktu bekerja dengan bayaran tertentu.



Astagfirullahalazim...ni sendiri yang jadi setan. 

8 comments:

  1. astaghfirullah .. rosak diorang ni ..=,=

    ReplyDelete
  2. astaqfirullah...nauzubillah... bertaubat la kan.. ingat anak bini kat rumah.. cuba pk knapa depa cr kat luar? kat rumah x sehebat luar ke? kalau nak hebat, kita kena jd orang yang hebat juga, so jgn cari salah pasangan je..

    ReplyDelete
  3. astagfirullahalazim....
    moga diorang dibuka pintunya untuk
    bertaubat.....aminn...

    ReplyDelete
  4. makin tua makin menjadi..tak sedar kubur dah kata mari..

    ReplyDelete
  5. MasyaAllah.. macam2 perangai manusia ni..

    ReplyDelete
  6. ish..sungguh memalukan..haktui..huhu

    ReplyDelete
  7. makin tua makin tak sedar diri...tu la bangsa Melayu yg byk..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!