Bersahur di Ranjang!

7:00:00 AM 8 Comments A+ a-



‘Bersahur’  di ranjang



Memalukan apabila ramai lelaki hidung belang, termasuk berusia emas, terperangkap dengan pakej ‘dangdut sampai sahur’ di sebuah kelab dangdut terkenal di ibu kota hingga sanggup mengabaikan tanggungjawab sebagai ketua keluarga dan lelaki Islam pada bulan mulia ini.


Nyata lelaki terbabit longlai dengan tarikan istimewa di kelab itu. Keadaan itu tidak mengejutkan kerana hanya dengan bayaran RM40 sejam, pelanggan bukan saja boleh mendapatkan khidmat pelayan pelanggan (GRO) ‘bergetah’ sebagai teman berhibur, malah menemani mereka bersahur dan di bilik tidur.


Dibuka seawal jam 9 malam, pelanggan boleh menempah mana-mana 20 pelayan yang sedia menemani hingga ke pagi. Layanan diberi juga terserah kepada pelanggan, sama ada ingin berhibur di bilik karaoke atau menjadi teman menari dangdut sampai ke pagi.


Berdasarkan perbualan bersama seorang pelayan, dia bersetuju dibawa ke mana saja destinasi diingini, asalkan pelanggan sanggup menanti sehingga tamat waktu bekerja dengan bayaran tertentu.



Astagfirullahalazim...ni sendiri yang jadi setan. 

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
alif haris
AUTHOR
8/14/2011 7:28 AM delete

astaghfirullah .. rosak diorang ni ..=,=

Reply
avatar
aimaniman
AUTHOR
8/14/2011 7:51 AM delete

astaqfirullah...nauzubillah... bertaubat la kan.. ingat anak bini kat rumah.. cuba pk knapa depa cr kat luar? kat rumah x sehebat luar ke? kalau nak hebat, kita kena jd orang yang hebat juga, so jgn cari salah pasangan je..

Reply
avatar
ziahSu
AUTHOR
8/14/2011 8:02 AM delete

astagfirullahalazim....
moga diorang dibuka pintunya untuk
bertaubat.....aminn...

Reply
avatar
kiz
AUTHOR
8/14/2011 8:05 AM delete

makin tua makin menjadi..tak sedar kubur dah kata mari..

Reply
avatar
Wuming
AUTHOR
8/14/2011 8:45 AM delete

Apa nak jadi....?

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
8/14/2011 8:57 AM delete

MasyaAllah.. macam2 perangai manusia ni..

Reply
avatar
Mrs.Yie
AUTHOR
8/14/2011 9:53 AM delete

ish..sungguh memalukan..haktui..huhu

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
8/14/2011 11:46 AM delete

makin tua makin tak sedar diri...tu la bangsa Melayu yg byk..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!