Keluarga Bahagia Aaron aziz

by - 10:00:00 AM



Pelakon lelaki paling hensem dah tentu Aaron Aziz kan. pasti ramai tergila-gila Seth Tan ni. Dah lah hensem,tough dan hebat bergaya gitu.


Tetapi bertambah hebat lagi apabila dia memiliki seorang isteri yang merupakan PA dia dan di kelilingi anak-anak yang sangat comel.


Jom tengok keluarga bahagia Aaron Aziz.


keluarga bahagia aaron aziz


keluarga bahagia Aaron Aziz. anak pon sangat comel!!

keluarga bahagia aaron aziz

wah sorang je teruna dan 2 bunga. hehe
penyeri hidup Aaron Aziz dan isteri.


Semoga dengan adanya permata yang bernilai ni membuatkan hidup pasangan ni sentiasa bahagia dan kekal hingga akhir hayat. Amin

You May Also Like

14 insan comel komen

  1. anak2 dia semua cantik2 cun2 kan... nak cari suami cam aaron lah ehehhe

    ReplyDelete
  2. ank chumel2 mcm mak n ayh dia..cute=)

    ReplyDelete
  3. wahhh, happy family...semoga kebahagiaan dorang berpanjangan..Amiin..

    ReplyDelete
  4. padan la.. laki hensem,wife cntik.. kihkih.. bahagia!

    ReplyDelete
  5. comel je tengok anak dorang

    ReplyDelete
  6. padan la kan bini cun,aaron nsem anak mesti la comel2...

    ReplyDelete
  7. hehe..sudah 3 jgn marah yer..hehee

    ReplyDelete
  8. shida'R: 3 dah....jgn mgorat lagi tau! hehe

    ReplyDelete
  9. smlah kita...2bunga 1 kumbang
    smoga bahagia hgga hjg nyawa bersama anak2

    ReplyDelete
  10. dua merpati sejoli lah katakan :D

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!