Wednesday, August 24, 2011

Cantik Baju Kahwin Memey Suhaiza



peh kau!! kelasssssss gitu baju kahwin dia. jeles nyah tau! muahahaha  ini lah dia baju rekaan Hatta Dolmat untuk majlis perkahwinan Memey Suhaiza dan Norman Hakim september nanti.


serius memang cantik! awesome gilos baju kahwin dia. baju kahwin la yer. ngehngehngeh perangai je tak cantik. eh sempat lagi kau. hahahaha


couture wedding gown, pearl white, pleated flower dress

sila LIKE fan page Hatta Dolmat



kad kahwin dia pon smart untuk Hatta Dolmat



tapi kan..
kenapa gaun nampak ketiak?? kahkahkah
ok bai!!

24 comments:

  1. cantiknye bju memey.stuju gile,orgnye je yg tak bpe bknan sgt.ahaks~

    ReplyDelete
  2. pehhhh , bertngkat-tngkt gaun dye .
    beropol-ropol . hahaha .

    ReplyDelete
  3. taw tape... nampak ketiak sgtlah slack... tak berkenan. muahahhaa

    ReplyDelete
  4. cantik jugak..
    hatta dolmat mmg superb

    ReplyDelete
  5. kenapa laa kat ketiak tak tutup yer..kahkah..

    ReplyDelete
  6. baju sponsor memang cantik hihi

    ReplyDelete
  7. hukhukhuk..lengan xad...xcantek dah...

    ReplyDelete
  8. ketiak itam..k bai..hahaha

    ReplyDelete
  9. tahh jiejah kpe nmpak ketiak eh..hmmm..

    ReplyDelete
  10. "kenapa gaun nampak ketiak??" kahkahkah.......ades...lawa tu lawa dh kn....hehehe

    ReplyDelete
  11. wow!amazing!a'ah kan..nmpk ketiak..psengitu..hehe

    ReplyDelete
  12. tinggi betul memey ni...

    ReplyDelete
  13. wow..lain macam je..kih kih kih.. smoga berpanjangan..kih kih kih

    ReplyDelete
  14. Hatta Dolmat kalo buat baju kahwin mmg mcm tu , ade terselit seksi2 sket . oopss =,=

    ReplyDelete
  15. cantik!! gaun tu la cantik memey tak..:D
    kecik je hatta dolmat ni eh..keke

    kan bagus klu tutup ketiak tu..huhu

    ReplyDelete
  16. kahkahkahkah semua komen pasal ketiak dia...ngeee~~ tu la knp la nmpk ketiak..tu tak cantik la bg gaun pengantin. hohoho

    ReplyDelete
  17. kan mmg trademark hatta dolmat nmpk ketiak dgn ropol2 tu..

    cantik lg baju kawen ct nurhaliza.

    ReplyDelete
  18. cantik gilos mmg slack part ketiak la..

    cer wat lebih cket kain belah lengan tu..
    cadangan x menahan, ahaha

    ReplyDelete
  19. pehhh cantekk lg kalau bertutup . kui3 ;p

    keciknye hatta dolmat tu T_T

    ReplyDelete
  20. kalau aku pakai lagi cantik. tak pun lembu aku pakai. hahahaha kbai!

    ReplyDelete
  21. yna: betol2..kain lebih sikit. 3 suku ke kan. hahaha fashion kot nmpk ketiak ni..

    ReplyDelete
  22. aiiissshhhh, xsuka lngsung tgk bju ni...mmg xcntik n xsuka org yg pkai tu..huh!

    ReplyDelete
  23. Ini laa yang dikatakan "jangan nilai orang dari luaran"

    Luar cantik dalam tak tahu lagi.. Luar hodoh, mungkin seorang budiman..

    Sapa tau...

    Mungkin juga luar dan dalam sama saja..

    Juga sapa tau...

    ReplyDelete

Assalamualaikum... Hai Blogger Hebat!
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini...
Korang Komen Jijah, Jijah Akan Komen Blog Korang Pula Yer.

Tq

Copyright © ♥Cik Azizah♥ Designed by azhafizah.com