Danny X-Factor nikah 16 september ni

by - 8:56:00 PM





wah. diam diam je Danny X-Factor ingin tamatkan zaman solonya ye. hehe ramai juga sebenarnya artis yang telah memilih bulan September sebagai tarikh menamatkan zaman bujang mereka.


Danny yang akan melangsungkan perkahwinan pada 16 september ini bersempena dengan cuti sambutan Hari Malaysia dan sambutan Kemerdekaan tahun 2011 pada hari tersebut. Beliau akan berkahwin dengan seorang pramugari, Fazlin Zakaria yang menjadi tunang beliau sejak 30 Mac lalu.


Perkahwinan mereka akan dilangsungkan di Kampar, Perak dan ianya akan dilangsungkan dengan penuh kesederhanaan. Majlis menyambut menantu di kampung halaman Danny di Pasir Mas dilakukan dua minggu selepas itu. Majlis persandingan pula akan dilakukan pada awal bulan Oktober ini.






tahniah la di ucapkan kepada Danny X-Factor dan tunangnya.

standart la tu artis kahwin dengan pramugari kan.



sila LIKE fan page BuletinArtis.com



You May Also Like

6 insan comel komen

  1. danny si kacak..hari tu die tunang dah kan..tak ingat lak bile..

    ReplyDelete
  2. manis la tunang dia,.baru tgk ni,.=)

    ReplyDelete
  3. pramugari..pndai dah artis laki skg cr pramugari jer hehee ^_^

    ReplyDelete
  4. wanie: dia tunang bulan 3 ari tu..hehe

    en doctor&cik dietitian: haah danny pon pramugara gak. dpt pon pramugari..hehe

    terbelog: nampak mcm kawen kan..rupanya tunang lah. hahaha

    shida'R: tumpang kerjaya la dear. pramugari keje tetap. artis bukan tetap sgt pon..hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!