Ribut selaju 117kmh di Shanghai

by - 4:00:00 PM



Bayangkan tibe-tibe tengah berjalan kaki atau menunggang basikal, ribut selaju 70 kmph – 117 kpmh menghentam ke arah korang.. 

dasyat beb! kalau jijah dah melayang dah ni. kurus sangat. kahkahkah sumber sini


You May Also Like

13 insan comel komen

  1. dasyat sgt ni...kuasa Allah kan!

    ReplyDelete
  2. ade gambar seksi lar pulak...hehehe

    ReplyDelete
  3. kesianya org2 tua yg jatuh tuh ~ dashat gile ~ nasib baik tak beliung yg dtg~

    ReplyDelete
  4. YA ALLAH...teruknya...kuasa ALLAH tiada tandingan

    ReplyDelete
  5. cuak aku.kuat angin tu... dahsyat...

    ReplyDelete
  6. memang pon laju 117kmh tu! kalau kereta mmg laju giler la ribut tu..

    ReplyDelete
  7. huhu..kesiannye klu budak2 ade kt situ..ku wanie pn terpelanting gak kot..hehe

    ReplyDelete
  8. nampak muka depa macam syok saja kena angin ribut tu...hehe

    ReplyDelete
  9. astaghfirullah ..
    tu malaikat baru tiup sikit ..

    ReplyDelete
  10. dasatnya, samapi terjatuh2. itu lah, dunia akhir zaman kan..

    ReplyDelete
  11. laju giler angin dia. kalau tempat kita ni mcmner la gayanya kan.. Nauzubillah..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!