Button Ku rasakan something!

by - 1:07:00 PM



Assalamualaikum..



nampak jejaka tampan atas ni pasti kenal siapa kan.
inilah abg eq


hari ni jijah dapat hadiah special dari abg eq
nak tengok??

tadaaaa....




button hari raya dari abg eq!!


macamaner jijah boleh dapat? 
sebenarnya jijah join Giveaway abg eq hari tu.
tak dapat menang duit raya 
saguhati je pon dapat button ni.


abg eq sangat baik hati dan pemurah orangnya.
ada yang bertuah abg eq bagi kad raya juga kan.

apa-apa pon terima kasih abg eq!!
jasamu di kenang >_<

Salam Aidilfitri buat abg eq sekeluarga ^_^

You May Also Like

12 insan comel komen

  1. cantklah button ni.. tahniah jijah..

    ReplyDelete
  2. tahniah dear!! cntik tu..

    leh pakai kat bj rayakan??hehhe..

    ReplyDelete
  3. abang eq mmg baik!! huhu..teringin nak jumpa dia

    ReplyDelete
  4. waa jijah dah dapat..x aci huhu

    ReplyDelete
  5. intan berlian: mekasih sis...ab eq yg bagi..

    nuyui: kahkahkah boleh..boleh..kreatif tu. jadikan kerongsang. haha

    man yusoef: jijah pon nak jugak. rasa2 abg eq nak tak jumpa kita ni. hehe

    cik najihah: ala najihah dapat kad raya lagi la syok! hehe

    ReplyDelete
  6. Fuii yooo..... Tahniah....

    ReplyDelete
  7. buh kat beg smart kann.
    ngee

    ReplyDelete
  8. wuming: hahaha maceh maceh..

    fara e's: mekasih dear.

    i am s!l4h: ngee~~ memang smart woo..

    ReplyDelete
  9. boleh letak kat beg galas..hehe

    ReplyDelete
  10. arulchelsea: maceh..

    wanie: beg balik kampung kan..ngeee~~

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!