Raja Farah Bertudung Ayu Sungguh

11:08:00 AM 19 Comments A+ a-




Ayu sungguh Raja Farah apabila mengenakan tudung kan. mari kita dengar pendapat dari suaminya Megat Bashirun Qayyum.



“Perubahan yang dilakukan oleh isteri saya memang telah dijangkakan, cuma saya tidak sangka perkara ini terjadi di awal perkahwinan kami. Saya gembira & bersyukur kerana isteri saya benar-benar ikhlas untuk memakai tudung. Satu hadiah yang terbaik sebagai ulang tahun perkahwinan kami yang pertama nanti,” kata Megat Bashirun Qayyum dalam nada gembira apabila memberikan komen mengenai penampilan Raja Farah.

Raja Farah Bertudung

Megat juga menyarankan Raja Farah supaya kekal bertudung kerana enggan membangkitkan sebarang kontroversi atau kata-kata kurang enak daripada orang luar.
“Saya telah berpesan kepada isteri supaya kekal bertudung dan bukannya memasang niat separuh jalan. Bukan apa, saya tidak mahu isu-isu sebegini diperkatakan oleh orang luar pula. Lagi pun, kontroversi yang lepas masih meninggalkan impak kepada kami sekeluarga. Apa pun, saya mendoakan agar Tuhan menetapkan niat isteri untuk kekal bertudung, Amin,” jelas Megat yang ditemani oleh Raja Farah di PWTC.

Raja Farah Bertudung
Raja Farah Bertudung

ayu sungguh kan Raja Farah. harap-harap penampilan bertudung ni menampilkan lebih ramai artis di Malaysia ni. jangan sekadar hangat-hangat tahi ayam pula. ape2 pon Raja Farah memang cun!

sumber SINI 

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

19 insan comel komen

Write insan comel komen
merahitujambu
AUTHOR
8/21/2011 11:28 AM delete

cantik kan...alhamsulilah..salam syawal

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
8/21/2011 1:05 PM delete

kena dengan dia hehe..comel fara kalo bterusn mcm smakin comel..la kan jiejah..

Reply
avatar
8/21/2011 2:03 PM delete

harap raja farah bertudung dgn cara yg betul..:) ikhlaskan diri dgn menutup sepenuhnya aurat, bukan sekadar rambut..:) nmpk lak leher dier kan..hihi

Reply
avatar
sis92
AUTHOR
8/21/2011 2:12 PM delete

alhamdulillah sejuk hati tengok artis wanita mula berubah ke arah yg lebih baik..yg lain2 tu moga dpt hidayah amin..

awk suka pink tak cik azizah?
wajib baca ni taw..
http://blogsigadis92.blogspot.com/2011/08/we-all-blogger-pinkyawak-ada.html

Reply
avatar
Terbelog
AUTHOR
8/21/2011 6:50 PM delete

lawo la fara ni jijah :0

Reply
avatar
cunndaa
AUTHOR
8/21/2011 7:19 PM delete

dah comel dah bertudung, tapi lagi comel kalau tutup leher sekali...

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
8/21/2011 7:25 PM delete

alhamdulillah...:)
lepas ni tutup leher lak ye raja farah..

Reply
avatar
milo
AUTHOR
8/21/2011 8:51 PM delete

haaa..kan ayu je nampak bila pakai tudung :)

Reply
avatar
8/21/2011 9:33 PM delete

semoga beliau tingkatkan lagi anjakan paradigma untuk bertudung :D

Reply
avatar
Fathiah Hamim
AUTHOR
8/21/2011 10:18 PM delete

comel la dia senyumm

Reply
avatar
alif haris
AUTHOR
8/21/2011 11:14 PM delete

comelnye die bertudung ..
subhannallah .. indahnya ciptaan Allah

Reply
avatar
cik najihah
AUTHOR
8/21/2011 11:46 PM delete

cantik sangat,..
perubahan yg slow itu bagus

Reply
avatar
cik pha
AUTHOR
8/22/2011 1:03 AM delete

Alhamdulillah aku suka bila tgok dia bertudung :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
8/22/2011 5:18 AM delete

kan bagus kan kalau tutup leher tu..xpe lah percubaan yg bagus. hehe

Reply
avatar
fiq.
AUTHOR
8/22/2011 8:09 AM delete

hensemnye somi dia,,ekkeke

Reply
avatar
ArulchelseA
AUTHOR
8/22/2011 9:39 AM delete

kan comel mcm tu...

Reply
avatar
8/22/2011 10:22 AM delete

wahhhh blog cik jijah dh mcm blog gossip gak mcm rara.hehehe =0

Reply
avatar
8/22/2011 1:10 PM delete

comel gile farah pakai
tudung suka lahhhhh..
mmg kawen tu saat paling indah kn..
waahhhhhhhhhh!!

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
8/22/2011 5:52 PM delete

far8 budak baik: aik...nak kawen lah tu..hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!