Sunday, August 21, 2011

Raja Farah Bertudung Ayu Sungguh




Ayu sungguh Raja Farah apabila mengenakan tudung kan. mari kita dengar pendapat dari suaminya Megat Bashirun Qayyum.



“Perubahan yang dilakukan oleh isteri saya memang telah dijangkakan, cuma saya tidak sangka perkara ini terjadi di awal perkahwinan kami. Saya gembira & bersyukur kerana isteri saya benar-benar ikhlas untuk memakai tudung. Satu hadiah yang terbaik sebagai ulang tahun perkahwinan kami yang pertama nanti,” kata Megat Bashirun Qayyum dalam nada gembira apabila memberikan komen mengenai penampilan Raja Farah.

Raja Farah Bertudung

Megat juga menyarankan Raja Farah supaya kekal bertudung kerana enggan membangkitkan sebarang kontroversi atau kata-kata kurang enak daripada orang luar.
“Saya telah berpesan kepada isteri supaya kekal bertudung dan bukannya memasang niat separuh jalan. Bukan apa, saya tidak mahu isu-isu sebegini diperkatakan oleh orang luar pula. Lagi pun, kontroversi yang lepas masih meninggalkan impak kepada kami sekeluarga. Apa pun, saya mendoakan agar Tuhan menetapkan niat isteri untuk kekal bertudung, Amin,” jelas Megat yang ditemani oleh Raja Farah di PWTC.

Raja Farah Bertudung
Raja Farah Bertudung

ayu sungguh kan Raja Farah. harap-harap penampilan bertudung ni menampilkan lebih ramai artis di Malaysia ni. jangan sekadar hangat-hangat tahi ayam pula. ape2 pon Raja Farah memang cun!

sumber SINI 

19 comments:

  1. cantik kan...alhamsulilah..salam syawal

    ReplyDelete
  2. kena dengan dia hehe..comel fara kalo bterusn mcm smakin comel..la kan jiejah..

    ReplyDelete
  3. harap raja farah bertudung dgn cara yg betul..:) ikhlaskan diri dgn menutup sepenuhnya aurat, bukan sekadar rambut..:) nmpk lak leher dier kan..hihi

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah sejuk hati tengok artis wanita mula berubah ke arah yg lebih baik..yg lain2 tu moga dpt hidayah amin..

    awk suka pink tak cik azizah?
    wajib baca ni taw..
    http://blogsigadis92.blogspot.com/2011/08/we-all-blogger-pinkyawak-ada.html

    ReplyDelete
  5. lawo la fara ni jijah :0

    ReplyDelete
  6. dah comel dah bertudung, tapi lagi comel kalau tutup leher sekali...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...:)
    lepas ni tutup leher lak ye raja farah..

    ReplyDelete
  8. haaa..kan ayu je nampak bila pakai tudung :)

    ReplyDelete
  9. semoga beliau tingkatkan lagi anjakan paradigma untuk bertudung :D

    ReplyDelete
  10. comelnye die bertudung ..
    subhannallah .. indahnya ciptaan Allah

    ReplyDelete
  11. cantik sangat,..
    perubahan yg slow itu bagus

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah aku suka bila tgok dia bertudung :)

    ReplyDelete
  13. kan bagus kan kalau tutup leher tu..xpe lah percubaan yg bagus. hehe

    ReplyDelete
  14. hensemnye somi dia,,ekkeke

    ReplyDelete
  15. wahhhh blog cik jijah dh mcm blog gossip gak mcm rara.hehehe =0

    ReplyDelete
  16. comel gile farah pakai
    tudung suka lahhhhh..
    mmg kawen tu saat paling indah kn..
    waahhhhhhhhhh!!

    ReplyDelete
  17. far8 budak baik: aik...nak kawen lah tu..hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!