Thursday, August 25, 2011

Cik Misi dan Bayinya


hai kalian...


jom jamu selera dengan baby boy cik misi jijah. ngeee~~

pasti lah baby ni..

:
:
:
:
:
:
v



opsss nampak anu dia pulak dah. muahaha ^^




agak-agak misi jijah ni buat ape la yer kat baby ni..

hehehe

cer teka
berapa umur baby ni?? dan beratnya..
^^,




tamat dah keje malam 3 hari. dan sekarang cuti sampai hari sabtu
en navy balik kampung!! yehaaaaaaa!
mahu mengedate di Jalan TAR sabtu ni.
jom jom..

9 comments:

  1. hehe...nak ke jalan tar kena pegi pg2..kompom jem..nti xleh masuk klu p lewat....:)

    ReplyDelete
  2. berapa ek usia tu..seminggu ke..selamt balik kampung..kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Usia dia 3 hari dan berat dia 3.75

    ReplyDelete
  4. bby tu lbh 6 bulan..

    berat xlbh 6 kg..

    hukhuk..memandai aje..

    xsihat aje yui tgk tu..

    ReplyDelete
  5. waaa baby baru lahir ekk? ngee bestnyaaa. ^_^

    ReplyDelete
  6. wa...keje dengan baby..bes nyeeee

    ReplyDelete
  7. Jijah .. maaf nk tanya .. baby tu macam tak sihat la.. ke akak main teka ja..

    ReplyDelete
  8. cik misi nak buat apa dengan dia cik misi? takut saya. hehe

    ReplyDelete
  9. ayung: ala yeker..kalau lewat xle masuk..baru nak g kol 10am. huhuhu

    arulchelsea: sebulan dah..hee ala en navy la balik PD. jijah mmg ada kat kg da ni. hehe

    wuming: haha berat tu salah. sebab baby ni kecik je 1.68kg

    nuyui: salah jugak. berat tak sampai 2kg pon. huhuhu

    cik pija: baru lahir jugak la. hehe

    cik najihah: hehe keje wad kanak2.

    halila ibrahim: betol kak. baby ni baby prematured.

    fathiah hanim: hahhahaha ngah mandikan la ni.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!