SEORANG BLOGGER PERLU FRIENDLY

Assalamualaikum kalian :) ADAKAH SEORANG BLOGGER PERLU FRIENDLY? Adakah kalian mempunyai pandangan positif atau negatif berdasarkan taju...


Assalamualaikum kalian :)

Photobucket

ADAKAH SEORANG BLOGGER PERLU FRIENDLY?

Adakah kalian mempunyai pandangan positif atau negatif berdasarkan tajuk daku di atas tu??
Setuju tak seperti pandangan di atas sana tu? Pada daku lah kan.. FRIENDLY tu kan membawa maksud seperti bergaul mesra...berbual-bual..beramah tamah dan mungkin friendly itu secara tak langsung dapat memberikan senyuman!

Kalau di tanya pada daku...adakah seorang blogger perlu FRIENDLY??

YA!!
daku akan jawab PERLU ADA bagi seseorang blogger bersikap FRIENDLY dalam blognya.. ini membolehkan kalian berasa seronok membaca entry orang lain yang mudah mesra dan dengan ramah tamahnya!

dalam bidang berblogging misalnya kita juga ada adab yang perlu di ikut.. blogging juga ada adab yang tersendiri dalam masa kita berblogwalking atau penulisan comment orang lain. di sini jika kita bagi coment yang buruk-buruk adakalanya sampai hilang kesabaran blogger lain..sudah pastinya kalian di SPAM dari blogger tersebut! Jika kalian tak suke sekali pun cubalah memberi komen yang positif bukan negatif! dan seboleh-bolehnya cuba bersikap FRIENDLY :)

Jadi sebagai blogger yang baru nak menapak dalam bidang berblogging, baru setahun jagung..daku sentiasa cuba berusaha untuk bersikap friendly.. Jika tak friendly orang lain akan kata blogger itu sombong seperti kebanyakan sekarang ni! Follower dah beriban tapi sombong mak ai! kan tak best tu.. so lebih baik berjaga-jaga dalam setiap penulisan kita dan sedaya upaya cuba untuk bersikap FRIENDLY dengan blogger lain walaupon di alam maya sekali pon!bukan setakat nak kumpul follower semata-mata rasanya tak patut tu! takpon sekadar nak kejar trafik sahaja..hish lagi tak patut!


Jika ada terkasar hati mintak maaf ya...ini pandangan daku dalam bidang blogging!




You Might Also Like

8 insan comel komen

  1. kita friends kan kak jijah ? ;p hehe

    ReplyDelete
  2. anne~ yup! kita memang friend..anne tak sombong! suke kawan gan anne...hehe

    ReplyDelete
  3. hye..singah n follow..come follow my blog k.. :)

    ReplyDelete
  4. yeiiii..kat blog sy tuh..sy agak mereng..boleh ke d kategori sbgai frenly??miahaha...^_^

    ReplyDelete
  5. sape yg jengah blog jijah tu sume friendly...hehehe

    ReplyDelete
  6. SERONOK bile dapat jadi blogger yang FRIENDLY (^_^)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!