ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA ..

6:28:00 PM 4 Comments A+ a-


Santai Bersama BEN ASHAARI
klik banner

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA ..

Nauzubilah min zalik!! Mintak di jauhkan! Tapi andai kata encik tentera laut jijah di kebas perempuan lain. pertama sekali jijah kecewa! kecewa sangat-sangat sebab selama hampir 9 tahun jijah bersama dia tiba-tiba orang lain nak rampas kebahagiaan kami. Jijah mungkin marah,sedih pada dia. masakan pokok tak kan bergoyang bukan. mesti sama-sama suka. jadi langkah terbaik jijah akan menangis.. menangis dan terus menangis. mungkin kalian kata jijah bodoh. tinggalkan je tapi bukan senang jijah nak pertahan hubungan hampir 9 tahun ni. betul tak
tetapi
jika betul-betul masing-masing suka satu sama lain jijah merelakan mereka pergi. tak pelah jijah mengalah. jijah tak sanggup di madukan! jijah tak sanggup hati dikecewakan. TAK SANGGUP!
banyak kali jijah dah pesan dengan encik tentera laut kalau suka perempuan lain tinggalkan jijah.
Alhamdulilah dia benar-benar takut!
Harapan... semoga hubungan kami berkekalan hingga akhir hayat syurgawi hendaknya..


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
cik Ida
AUTHOR
5/19/2011 3:30 PM delete

amin... semoga bahagia hingga ke akhirnya.. :D

Reply
avatar
Cik Cempaka
AUTHOR
5/19/2011 3:51 PM delete

andai kekasihku dikebas orang, aku kebas pulak kekasih orang, wakaka..

haha, takde lah.. ;)

Reply
avatar
5/19/2011 4:01 PM delete

mger berbahagia hndaknya dear..

yui join gak..

http://nusha1706.blogspot.com/2011/05/andai-kekasihku-dikebas-orang-ben.html

Reply
avatar
NiSha
AUTHOR
5/20/2011 3:38 PM delete

mak ai 9 tahun tu..
perh.. klu kawin sure dah anak 5 kan..

Nisha
http://heandsheloves.blogspot.com
singgah dan follow sini.. dari blog abg ben.. ttteett

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!