Mulakan Pagi Yang Ceria tanpa Kasih Sayang Cik Belog.

8:38:00 AM 2 Comments A+ a-


Assalamualaikum kalian..

Selamat pagi semua!! semalam kan daku masih bekerja syif malam. gara-gara syif malam 3 hari  lah trafik daku jatuh menjunum ibarat di biarkan tanpa kasih sayang yang erat. muahaha

Seawal jam 5 pagi daku dah mula bersarapan pagi.. macam bersahur la pulak..nak tidur-tidur ayam takut pulak ada admission. jadi gunakan masa itu untuk bersahur. eh tak tak.. untuk bersarapan pagi.




makanan yang sangat berkhasiat pada seawal pagi iaitu 2 kotak minuman Susu untuk Semua!! dan roti twiggis 1 ketul. eh betul ke ejaan tu? bantai lah labu..

hari ni blog akan kena tinggal lagi tanpa kasih sayang yang erat sebab kejap lagi daku mahu terbongkang tidur gara-gara semalaman 10 jam tak tidur. kemudian petang nanti daku ada Sambutan Hari Jururawat kat hotel.

muka kemengantukkan. habis pucat lesi. adoii.. sebelum makan memang la lapar giler plus plus mengantuk. jadi muka macam tak bersalah je. muahaha ^^


ok lah. selamat pagi semua. baca lah ape-ape yang patut dalam cik blog daku ni ya sementara daku nak tidur ni. bahahaha


gud nite.. eh silap gud morning u all ^^_


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

2 insan comel komen

Write insan comel komen
HonEyBuNNy
AUTHOR
5/18/2011 12:35 PM delete

cik azizah...bangun2....

jangan tido lagi..hehe...

wah...minum susu 2 kotak tu..ila teringin nak minum susu...tapi xlalu...hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
5/18/2011 12:59 PM delete

@honeybunny~ baru bangun..ekeke knpe tak lalu? loya eh minum susu..honey minum strawbery pon ok lah,,

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!