Di tepian pantai yang indah

by - 5:37:00 PM


serius daku suka pergi pantai! di sebabkan rumah daku dekat dengan pantai membuatkan daku mahu pergi pantai hari-hari. siapa kata dekat dengan pantai dah muak bosan tengok pantai je. bohong itu orang! haha

Walaupon hari-hari tengok pantai..Subhanallah...Kagum sangat dengan ciptaan Allah. cantiknya!!



paya bakau. redah je. itu nampak lebih menarik. art lah katakan ..muahaha ^^


cantik bukan. dengan titian cinta tadi kini berada di tepian pantai yang indah.

berlari berkejaran. main pasir sambil berjalan di tepian pantai memang sangat mengasyikkan. kalau ade masalah bila lepaking kat tepi pantai pasti sangat menenangkan dan lupa masalah tersebut. kalian percaya tak.. hahaha

cuba kalian jerit kat pantai tu. mesti lupa masalah yang di hadapi sebaliknya ketenangan yang akan dapat. hahaha kalian berani ke nak jerit. malu dek orang oi...........hahaha



You May Also Like

4 insan comel komen

  1. ktne ni kak jijah??
    cm menarek je..=)

    ReplyDelete
  2. trauma mandi pantai. kena gigit ngan obor-obor. euww.. takooott..

    ReplyDelete
  3. @cik fiqa~ kat Pee Dee je dik..hehehe

    @mawar~ oh yeekr...mesti pantai akak mandi tu dalam kan..jijah tak pernah lagi jumpa obor2 kecik mahupon besar...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!