Monday, May 30, 2011

Encik Tentera Laut Bercuti Hari Gawai Dayak



Hai kalian...


daku tak tahu lah hari ni cuti ape. tapi encik tentera laut kata Sabah cuti hari ni. setahu daku Hari Gawai Dayak 1 Jun. kalau memang hari ni Sabah cuti. tolong bagitahu daku ye. nak tahu juga cuti ape. hehe


hari ni encik tentera laut nak pergi Kundasang. dia nak panjat gunung kinabalu la tu. kihkihkih tak tak. dia saja nak kasi sya jeles dengan gunung kinabalu bah. saja nak kasi amik gambar banyak-banyak. eleh.. ade daku kesah?.... bahahaha~~


sebenarnya tak lama lagi encik tentera laut daku nak balik semenanjung! yey!! daku suka! boleh dating ni. hahaha *gatal noh*  tu yang dia nak habiskan masa-masa terakhir dia kat bumi borneo. takpe buat kali terakhir ye sayang. ayang benarkan ececeh. ade gaya queen control tak.. bahaha~~


layankan je gambar yang daku culik dari facebook dia. lalala~~



sa jeles bah. bila kamu mau bawak sa ke sana.


belakang tu gunung kinabalu bah


klik la semua untuk tumbesaran yang sihat. takpe buka ke new tab. ngee~~


last but not least..




kalian tengok la encik tentera laut daku ni adoii tengok gaya macam boleh pecah pale wei!
berani betol dia. grrr!

ni bukan lanun dah ni air borne. huahuahuahua~~

InsyaAllah kalau panjang jodoh daku dengan dia , dia nak bawa daku draft keje kat sabah. bini tentera ni senang nak ikut suami ke mana mana. betul tak. nak-nak ke sabah lagi lah ramai orang tak nak keje sana. elaun pon sedap wei. hehe InsyaAllah mungkin tahun depan.. sama-sama doakan jijah dan encik tentera laut ya.

dan semoga encik tentera laut selamat sampai kundasang dan selamat juga pulang ke pangkalannya. Amin




11 comments:

  1. ehah helmi~ thanks dear ^^

    ReplyDelete
  2. ehem nak mntak keje sabah k??

    ReplyDelete
  3. hafizah ayu~ hehe ingatkan macam tu..dia suh keje sabah..ikut dia..hehe

    ReplyDelete
  4. hi kak jijah. mmg btul sabah cuti hri ni. dgn hri esok.
    cuti Hari Kaamatan @ Pesta Menuai..
    hehe..

    ReplyDelete
  5. wahhh2...xpnh g sbh lh..tgk pic pn jd lah..

    ReplyDelete
  6. takut tgk last pic tu...seriau je...

    Sabah best!!

    ReplyDelete
  7. Saye tau cuti ape.. Cuti2 meleysia lah! Ahahaha..

    ReplyDelete
  8. tak pernah ke sabah..:p

    ReplyDelete
  9. haha..bestla 2 nant leh dating..haha..jeles nih! dh lama x dating.. ;p

    ReplyDelete
  10. akak!!..dia g kundasang dgn kwn baik dia kat gambar tu ke?!.hikhikhik.tdi eca g ranau,lalu kat kundasang je,tak singgah.dah petang sangat nak singgah sana.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!