Sunday, May 8, 2011

maggi goreng. hohoho


selamat tengahari..

kalian dah lunch lum ni. ke kalian makan luar sempena hari ibu hari ni. mane tahu belanja ibu kalian makan luar kan. yehuuu ^^

tiba-tiba daku teringin nak makan maggi goreng pula. adoi perut ni gedik tul lah. mak daku dah siap masak masak lemak jantung pisang+ ikan goreng. perhh sedap tu tapi perut yang comey ni lah gedik nak makan maggi. hish.. hish.



rupa hodoh tak bermakna tak sedap yer. muahaha

ok jemput makan semua. nanti petang daku makan masakan mak pulak ye. kena 4 jam lawas dalam perut dulu baru leh masuk makanan lain pula.. wee~~ kalau tak muntah pink lah kalian semua. lalala

4 comments:

  1. perut kau mmg pandai
    gedik ehhh..
    hahahaha =p
    meggi je ngahaa

    ReplyDelete
  2. @far8 budak baik~ maggi je..eh jangan main2 dia pon pandai gedik tau.. pas makan masuk jamban.. tu mmg gedik terlampau pon..muahahah

    ReplyDelete
  3. i can acep went the perut like to eat meggi..but went i see da tomato..
    trus prut i ckp : alamak..xnk la kak..heee..xmam la tomato.

    ReplyDelete
  4. @dollymoon~ hish budak ni...tak makan tomato rupanya! banyak tu khasiat...rugi..rugi..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!