harga gula naik 20sen lagik??

7:54:00 PM 2 Comments A+ a-



kalian...baca ni!! 


Mulai esok(10 mei)..harga gula akan naik 20 sen daripada RM2.10 kepada RM2.30 sekilogram!!







Penyelarasan subsidi itu akan membolehkan kerajaan berjimat sebanyak RM116.6juta. 


aduh..berjimat lah sangat kerajaan oi...

"Langkah ini adalah selari dengan strategi jangka panjang kerajaan untuk merasionalisasikan subsidi secara berperingkat-peringkat," kata Mohd Zain.



malam ni cepat-cepat beli gula pasir banyak-banyak yer... tu pon kalau peruncit tak sorokkan gula lah.. muahahaaha ^^


gula penting jugak untuk kesihatan tau. takde gula kalian akan jadi "hypo" pitam mahupon pengsan..


tapi jangan banyak sangat. nanti boleh bawak kepada kegemukkan dan kencing manis. silap haribulan boleh potong kaki woooo.....



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

2 insan comel komen

Write insan comel komen
toyolkiut
AUTHOR
5/09/2011 8:27 PM delete

oh..
TK br je beli sekamping mnggu lepas..
cukup la kot utk bln ni..
hehe..
mahal pun kena beli jg..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
5/09/2011 10:39 PM delete

@toyolkiut~ sekampit je yunk?? tu la mahal pon kena beli gak..tapi jijah baru beli 7 kampit..hahaha

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!