Tuesday, May 10, 2011

Cikgu gagal nafsu akhirnya merogol pelajarnya sendiri



Guru sunyi noda pelajar


KUANTAN: Mungkin kerana kesunyian akibat berjauhan dengan isteri, seorang guru gagal mengawal nafsunya lalu merogol pelajarnya sendiri berusia 15 tahun selepas mempelawa mangsa datang ke rumahnya dengan alasan mengulang kaji pelajaran.
Kejadian berlaku di rumah guru berusia 33 tahun itu iaitu di kuarters sebuah sekolah menengah di Jerantut pada kira-kira jam 3.30 petang, Khamis lalu.
Menurut sumber, sebelum kejadian guru terbabit dikatakan menghubungi ibu mangsa dan mempelawa mangsa datang ke rumahnya dengan alasan mahu membantunya belajar dan tawaran itu diterima baik ibu mangsa tanpa sebarang prasangka.

Katanya, mangsa pergi ke rumah gurunya itu yang terletak tidak jauh dari rumahnya dengan ditemani rakan, namun rakannya terus pulang selepas menghantarnya.

“Pada mulanya guru itu mengajar mangsa tugasan sekolah, namun dipercayai gagal mengawal nafsunya dan terus memeluk mangsa dari belakang sebelum merogolnya.


6 comments:

  1. omaigod! memalukan jer..

    ReplyDelete
  2. Iskk..iskk.ape nak jadikk la. Lainkali mintak le transfer so that xle bjauhan dgn bini.xpun soh bini yg transfer..xde akal.

    ReplyDelete
  3. Memalukan profession guru je.. Whoaa..emo la bace story ni.

    ReplyDelete
  4. Takut betul zaman sekarang nie.. mcm2 kes dah jadi melibatkan guru sekolah...

    ReplyDelete
  5. ishh ..

    Nafsu seorang itu tak mengenal siapakah kerjayanya. Jika berdua .. syaitanlah di tengah-tengahnya..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!