Aku dah kawin rupanya.

by - 1:00:00 PM


mintak maaf kepada kalian semua sebab daku tak jemput majlis perkahwinan daku. puihhh! ade hati cakap dah kawin. kalian percaya ke. kalau percaya sila doakan daku cepat kawin ya. kahkahkahkah~~


wah. banyak betul undangan majlis perkahwinan daku terima.
actually hari ni kan cuti jadi ramai juga buat majlis perkahwinan. kawasan rumah daku pon ada 2 majlis perkahwinan secara serentak. satu rumah tu pengantin 4 rumahnya bawah rumah daku dan sepasang lagi kat atas rumah daku. terbaik kan. hehehe


kalau nak di kirakan. sebenarnya kawan-kawan daku lebih ramai tak kawin lagi dari dah kawin. so kalian jangan nak cakap macam-macam eh. 23 tu baru permulaan nak melangkah ke alam perkahwinan. ececeh saja nak sedapkan hati. weee~~


jom lah tengok gambar daku masa perkahwinan tu. heee



ni kawan daku baru kawin 30 april lalu. rujuk entry ini


ni perkahwinan kawin sponsor Utusan Malaysia Peraduan Gerbang Cinta
feeni kawin bulan 10,2010. rujuk entry ni jugak



nor kawin bulan 5,2010


kalau ikutkan ade lah beberapa lagi dah kawin. tapi daku tak rapat sangat. nak tunjuk orang yang begitu rapat dengan daku yang dah kawin. huuuuuuuu T_T




takpe takpe nanti perkahwinan daku lagi hebat dari mereka semua. kan angan-angan daku ni besar setinggi gunung kinabalu. nasib kau lah encik tentera laut. siapa suruh lambat lagi. kahkahkah~~


InsyaAllah akan sampai waktunya. cuma cepat dan lambat je. InsyaAllah kami akan ikut jejak kawan-kawan yang lain. mungkin bukan tahun ni tapi tahun hadapan. sama-sama kita nantikan. weee ^^




kalian doakan jodoh daku dengan encik tentera laut akan tiba juga ya. terima kasih. Amin :D


eh da nak siap pergi rumah kawin ni. bunyi dondang sayang dah berkumandang kedengaran ni. 


selamat pengantin baru~~ selamat berbahagia~~ selamat ke anak cucu~~ lalalala :p


You May Also Like

16 insan comel komen

  1. nur syahida;

    hakhak tunggu la tahun dpn o lagi 2tahun..ekeke :P

    ReplyDelete
  2. Heh insyaAllah one fine day nanti Cik Azizah punya giliran pulak :)

    ReplyDelete
  3. kak jijah awat tunggu lama sangat..huhu~

    ReplyDelete
  4. izatie;

    Amin InsyaAllah yunk :D

    ReplyDelete
  5. linaz;

    ape hal tukar nama ni..hehe huuuuu biarlah rahsia..kihkihkih anniversary ke 10 t kawin la...ngee~~

    ReplyDelete
  6. nanti kalau sudah jadi nanti jemputlah saya yer....

    ReplyDelete
  7. khairil;

    InsyaAllah akan jemput..sesekali poie Port Dickson ya..

    ReplyDelete
  8. eclipse doakan akak cepat2 laa naik pelamin ye.. =)

    ReplyDelete
  9. eclipse;

    Amin..InsyaAllah..mekasih doakan akak yunk.

    ReplyDelete
  10. makan nasik minyak jangan lupa zureen.. ;p

    ReplyDelete
  11. zureen;

    kalau makan lupa lah..tapi kalau kawin insyaAllah jijah jemput zureen ya..jgn tak dtg pulak.

    ReplyDelete
  12. kalau jijah kawin, jangan lupa jemput iz, naknyer dgn mamat yang dalam gambar tu, yang main sembunyi sembunyi beg tu.! ehehehe

    ReplyDelete
  13. izbeta;

    ehehehe malu ai tau.. @_@ blushing..InsyaAllah jijah jemput la..nnt tgk la face 2 face mamat tu ye..hahaa

    ReplyDelete
  14. lama dah tu bercinta dengan encik tentera laut. mudah2an kekal and kawen nanti jemput .. eceh :)

    ReplyDelete
  15. cik mas;

    insyaAllah kekal. dan akan jijah jmeput cik mas... :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!