Friday, June 10, 2011

Day 10 – A Photo of My Favorite Place To Eat.


rujuk entry ini kalau nak tahu daku buat.


wah makan. makan dan makan lagi.


kat Pee Dee susah betul nak cari tempat makanan yang sedap. sebab tu kalau daku jumpa itu satu kedai yang sedap, yang itu lah akan daku kunjung selalu.

kalau ikutkan daku ni memang kuat makan. cuma badan je tak naik-naik. aiya!

jadi setiap bulan selepas gaji je daku dan family pasti akan keluar makan luar. ikut turn kadang-kadang mak yang belanja. kadang2 ayah dan kadang-kadang daku tapi banyak daku la yang belanja. muahaha ^^

so tempat yang selalu daku sefamily makan kat


ni kat area Teluk Kemang


dan menu yang paling utama



ikan siakap 3 rasa. sedap wei!


tomyam campur ala2 thai


sambal kupang dan kailan ikan masin


kalau tiap bulan je mseti pergi makan sini. sebab tak jumpa dah restoran mana lagi. hikhik


last but not least. mesti la ade gambar tuan tanah. ngeee~~





moh la poie Pee Dee...hehehe ^^


12 comments:

  1. Bila nak pergi lagi?..nanti ajak saya sekali yer....kalau bab makan ni saya tak tolak...hehehe

    ReplyDelete
  2. oke la kuat makan badan tak naik..I neyh jangan harap la..haha.nanti datang sabah,eca ajak akak g makan kat palmcafe.mee kari dia sedap.hikhikhik.

    ReplyDelete
  3. lepas baca entry ni, sumpah aku jadi lapar balik...hahaha

    ReplyDelete
  4. tu dia tu dia....syoknya tgk dia makan...huhu...
    lapo ikan siakap 3 rasa...wuuu~

    ReplyDelete
  5. huish .. ikan siakap tuuu ..

    ReplyDelete
  6. ahh..tomyam tuhhh
    sedap aiih
    ^_^

    ReplyDelete
  7. wahhh..makan sampai tak ingat apik langsung yer

    ReplyDelete
  8. mcm sedap je tom yam tu T_T lapaaaaaa

    ReplyDelete
  9. silalah blanja dni lak dear hehehe

    ReplyDelete
  10. Wahhhhhh bila nak belanja kitorang... Hehehehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!